Gå til innhold

Dere som bor i Oslo og omegn


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tar dere buss og t bane om dagen?

 

Anonymous poster hash: 0296d...a40

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe selvsagt! Lever akkurat som normalt. Hvis ikke har jo terroren allerede skjedd.

 

Anonymous poster hash: fd3a4...a91

Skrevet

Tar buss som vanlig. I morgen skal jeg også ta lokaltog.



Anonymous poster hash: 39d8c...d02
Skrevet

Ja, men ikke til/gjennom sentrum.

 

Anonymous poster hash: 0ce7b...2be

Skrevet

Ikke T-bane, men det inngår jeg helst til vanlig og.

 

Anonymous poster hash: 78661...ba9

Skrevet

Ja.

 

Anonymous poster hash: e9518...c65

Skrevet

Tar buss/trikk som vanlig ja.

Skrevet

Nei, dropper t-banen akkurat nå.



Anonymous poster hash: aff37...69c
Skrevet

Ikke t-bane gjennom tunnelen (sentrum). Kommer meg gjennom byen med buss, det føles greit nok. Liker ikke at jeg lar meg påvirke i så stor grad, håper jeg tør begynne med banen igjen snart.



Anonymous poster hash: 9c12d...65e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...