Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #1 Skrevet 29. juli 2014 Tar dere buss og t bane om dagen? Anonymous poster hash: 0296d...a40
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #2 Skrevet 29. juli 2014 Hehe selvsagt! Lever akkurat som normalt. Hvis ikke har jo terroren allerede skjedd. Anonymous poster hash: fd3a4...a91
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #3 Skrevet 29. juli 2014 Tar buss som vanlig. I morgen skal jeg også ta lokaltog. Anonymous poster hash: 39d8c...d02
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #5 Skrevet 30. juli 2014 Ja, men ikke til/gjennom sentrum. Anonymous poster hash: 0ce7b...2be
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #6 Skrevet 30. juli 2014 Ikke T-bane, men det inngår jeg helst til vanlig og. Anonymous poster hash: 78661...ba9
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #9 Skrevet 30. juli 2014 Nei, dropper t-banen akkurat nå. Anonymous poster hash: aff37...69c
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2014 #10 Skrevet 30. juli 2014 Ikke t-bane gjennom tunnelen (sentrum). Kommer meg gjennom byen med buss, det føles greit nok. Liker ikke at jeg lar meg påvirke i så stor grad, håper jeg tør begynne med banen igjen snart. Anonymous poster hash: 9c12d...65e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå