Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #1 Skrevet 29. juli 2014 Mitt barn har slitt med ringorm i huden, altså soppinfeksjon over ett år nå. Startet i fjor litt før vi dro på ferie. Disse flekkene hn har hatt har vært tørre flekker med flass. Ikke spesielt hissig før de siste mnd og nå prøver vi ny behandling. Men nå gikk det opp for meg at kanskje grunnen for at jeg har plagdes med soppinfeksjon i underlivet siden fra samme tid som hb pga smitte... Det tar litt tid å koble😄 Jeg stryker jo over disse flekkene jevnlig for å kjenne på de. Hn sover i vår seng innimellom. Vi smører inn flekkene. Bruker innimellom samme håndkle. Sover i hn seng. Ja, det er sikkert mange måter jeg kan smittes via. Men det er sannsynelig ja? Men rart at det går til underlivet? Kanskje skjørest der?! Jeg har ikke for vane å klø meg i underlivet i tide og utide. Klær er på, iallefall underbukser. Jaja, hvis dette er tilfelle så tok det litt tid å ta koblingen:) Anonymous poster hash: 963be...0c4
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #2 Skrevet 29. juli 2014 Du bør sjekke det hos lege, for jeg er ikke helt sikker på om det er samme type sopp på hud og i skjeden. Den ene soppmedisinen som går på hud og negler tar ikke sopp innvendig, det var ulike sopptyper sa legen min. Men da var det snakk om sopp i tarmer ift det på hud. Jeg tror ikke det er samme type sopp, men kan være greit å sjekke med lege, for jeg er ikke 100 % sikker. Anonymous poster hash: f7f69...523
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #3 Skrevet 29. juli 2014 Er du steindum?? Ringorm forsvinner faktisk fort hvis du følger legens anvisninger ang. behandling, og du skal IKKE drive å ta på soppen, dele håndklær og sengetøy. SELVSAGT smitter dere frem og tilbake da. Herregud. Du kobler VIRKELIG treigt ja. Anonymous poster hash: faa4f...54c
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #4 Skrevet 29. juli 2014 Herlighet, det var jo også en måte å svare folk på. Ja, koblet veldig sent😄 Nå er det kun i underlivet jeg har opplevd syptomer. Så hvis de ikke er samme type så er det jo ikke tilfelle... Takk for svar😊👍 Hi Anonymous poster hash: 963be...0c4
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #5 Skrevet 29. juli 2014 Det er to fullstendig ulike typer sopp, så den infeksjonen du har i underlivet kan ikke skyldes det. Anonymous poster hash: 1bee3...bb9
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #6 Skrevet 29. juli 2014 Jeg googlet meg frem til det nå. Men takk👍 Anonymous poster hash: 963be...0c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå