Gå til innhold

Noen som har Nissan Leaf her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får dere understellet på barnevogna inn i bagasjerommet?

Anonymous poster hash: a6495...d3b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde en emmaljunga ozone. Den gikk akkurat inni med sittedelen på. Lurer på om jeg måtte ta av bakhjulene, husker ikke helt da det er en stund siden.

Skrevet

Takk. Flere?

Skrevet

Simo kombi. Ikke tenkt å prøve en gang, da det nok er et prosjekt som er dømt til å mislykkes...

Anonymous poster hash: 20a1d...e4e

Skrevet

Jeg har simo duo (har nå på sportsdelen) og den går greit inn i bilen .

Anonymous poster hash: e4ac0...d71

Skrevet

Så flott! Da får jeg vel min Emmaljunga inn der også, især hvis jeg tar av hjulene.

Skrevet

Smart å ha bil, da, hvis man skal transportere barnevogn over en viss distanse. Leaf kan vel knapt kategoriseres som bil. En liten batteridrevet blikkboks med små trillebårhjul i hvert hjørne.

Anonymous poster hash: 4027a...3c8

Skrevet

Smart å ha bil, da, hvis man skal transportere barnevogn over en viss distanse. Leaf kan vel knapt kategoriseres som bil. En liten batteridrevet blikkboks med små trillebårhjul i hvert hjørne.

Har du sett en leaf? Må bilen være på størrelse med hummer før det er bil?

Skrevet

Hehe, en 1,6 tonns trafikksikker og bunnsolid bil med godt og vel 15 mils rekkevidde = blikkboks? De fleste bor ikke på bygda her til lands vet du, og forøvrig er vel barnevogner primært brukt til turgåing og mindre til baggasjefyller?

Anonymous poster hash: 9d6b2...ccc

Skrevet

Smart å ha bil, da, hvis man skal transportere barnevogn over en viss distanse. Leaf kan vel knapt kategoriseres som bil. En liten batteridrevet blikkboks med små trillebårhjul i hvert hjørne. Anonymous poster hash: 4027a...3c8

Har du sett en leaf? Må bilen være på størrelse med hummer før det er bil? Anonymous poster hash: e4ac0...d71

Smart å ha bil, da, hvis man skal transportere barnevogn over en viss distanse. Leaf kan vel knapt kategoriseres som bil. En liten batteridrevet blikkboks med små trillebårhjul i hvert hjørne. Anonymous poster hash: 4027a...3c8

Hehe, en 1,6 tonns trafikksikker og bunnsolid bil med godt og vel 15 mils rekkevidde = blikkboks? De fleste bor ikke på bygda her til lands vet du, og forøvrig er vel barnevogner primært brukt til turgåing og mindre til baggasjefyller?Anonymous poster hash: 9d6b2...ccc

Alt som er mindre enn f.eks Ford Mondeo, WV Passat o.l. er småbiler som jeg heretter ikke setter mine bein i. Selv kjører jeg en utrolig behagelig to-tonns suv.

Skrevet

Har du sett en leaf? Må bilen være på størrelse med hummer før det er bil? Anonymous poster hash: e4ac0...d71

Hehe, en 1,6 tonns trafikksikker og bunnsolid bil med godt og vel 15 mils rekkevidde = blikkboks? De fleste bor ikke på bygda her til lands vet du, og forøvrig er vel barnevogner primært brukt til turgåing og mindre til baggasjefyller?Anonymous poster hash: 9d6b2...ccc
Alt som er mindre enn f.eks Ford Mondeo, WV Passat o.l. er småbiler som jeg heretter ikke setter mine bein i. Selv kjører jeg en utrolig behagelig to-tonns suv.

Jeg sparer 4-5000 kr i mnd på ha leaf så bytter ikke tilbake med det første :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...