Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #1 Skrevet 29. juli 2014 Etter en lang periode der jeg var på nippen til å dra.. hadde det så vondt. Han var rett og slett slem. Snakket nedverdigende til meg, kommenterte alle "feil". Sa alsri han elsket meg... ga meg aldri klem. Over natten snur han. Skifter tootalt personligjet og sier fine ting. Snakker normalt med meg igjen... tar til seg ting jeg sier plager meg (når jeg nevnte ting før ble han bare sur). Nå er jeg jo glad... men sitter som et spørsmålstegn. Når skal det snu? Jeg var alene på fvk... hadde planene klare om å dra etter 6 mnd med drit. Nå føler jeg meg nyforelska. Er jeg dom og naiv? Kan han slite med noe psykisk. Han er ikke lett å snakke med om følelser. Avviser at han hadde en tøff periode. Sier han var litt sliten mtp opppussing. Men det rettferdiggjør da ikke å behandle meg som dritt. Så spørsmålet mitt er.... rippe opp i den vonde tiden- eller nyte endringene og prøve å tenke at dette vil vare. Anonymous poster hash: 2ca08...f1c
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #2 Skrevet 29. juli 2014 Kanskje han var deprimert. Gi det en sjanse Anonymous poster hash: 905ed...433
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #3 Skrevet 29. juli 2014 Ikke Rip opp i det gamle. Pleier kjærligheten og vær en familie igjen Anonymous poster hash: 51298...a20
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #4 Skrevet 29. juli 2014 Forstår at du lurer, men gi det en sjanse:-) Kanskje han hadde en dårlig periode. Anonymous poster hash: 2f659...210
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå