Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #1 Skrevet 29. juli 2014 Baby.. Vil så gjerne bli gravid. Fikk mens igjen i dag, og verden raste nok en gang sammen. Denne pp har jeg bare kosa meg, sola meg og vært på stranden, og jeg har nesten ikke tenkt tanken på prøving. Aksjene ble lagt inn til rett tid... Åhhhh.. Så utrolig lei meg. Fullstendig knust.. Så dere som sliter med nattevåk og er utslitt.. Tenk hvor heldige dere er... Dere aner ikke.... Anonymous poster hash: fa56c...894
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #2 Skrevet 29. juli 2014 Fra en prøver til en annen: ikke fortell folk at de ikke skal klage på evt problemer de har med barna sine, bare fordi de er så heldig å ha barn og du ikke har det. Alle har lov å klage på sine problemer iblant, uansett hvor små eller store problemene er... Anonymous poster hash: 292e2...3be
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #3 Skrevet 29. juli 2014 Ja,jeg er jævlig heldig som er alene med en unge som først hadde kolikk. Så var det refluks og tror du jammen ikke at jeg var så heldig at ungen har slitt med natteskrekk. Nattevåk,totalt utslitt,sykmeldt og et snev av depresjon vil jeg ikke kalle heldig. Kanskje du skal tenke deg om før du begynner å fortelle at folk skal tenke seg om. Vi som har barn har faktisk lov til å være sliten og ikke sitte å late som noe annet bare fordi det er mange som ikke kan få barn. Nei,vet du meg hva!! Det var et latterlig innlegg! Og jeg forstår det er tøft å ikke få barn,men det gir deg ikke rett til å si at vi med barn skal tenke oss om. Vi har lov til å være slitne og utslitte av situasjonen vi er i. Og du har lov til å være sliten og utslitt av din situasjon. Anonymous poster hash: bc62d...910
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #4 Skrevet 29. juli 2014 Ja,jeg er jævlig heldig som er alene med en unge som først hadde kolikk. Så var det refluks og tror du jammen ikke at jeg var så heldig at ungen har slitt med natteskrekk. Nattevåk,totalt utslitt,sykmeldt og et snev av depresjon vil jeg ikke kalle heldig. Kanskje du skal tenke deg om før du begynner å fortelle at folk skal tenke seg om. Vi som har barn har faktisk lov til å være sliten og ikke sitte å late som noe annet bare fordi det er mange som ikke kan få barn. Nei,vet du meg hva!! Det var et latterlig innlegg! Og jeg forstår det er tøft å ikke få barn,men det gir deg ikke rett til å si at vi med barn skal tenke oss om. Vi har lov til å være slitne og utslitte av situasjonen vi er i. Og du har lov til å være sliten og utslitt av din situasjon. Anonymous poster hash: bc62d...910 Som jeg skulle sagt det selv, har hatt så mye problemer at det har vært et rent helvete! Jeg har faktisk tenkt tanken at jeg angrer på å ha fått barn... Så det er ikke vi så skal tenke oss om, her er det ikke tid til å tenke i det gele tatt :-( Men uansett, lykke til, det blir nok din tur snart :-) Anonymous poster hash: 2bb4a...899
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #5 Skrevet 29. juli 2014 Jeg husker jeg skrev et lignende innlegg her da vi var prøvere på andre året. Ville så veldig! Fikk 40+ meldinger om hvor teit jeg var som ikke klarte se saken fra barneforeldrenes side. Men likevel sitter jeg her og støtter deg, forstår hvor inderlig ditt ønske er og hvor tungt det er hver gang tr kommer ;( Jeg klager ikke på mitt barn eller slitsomme tider, synes det blir lite søvn og det er veldig slitsomt til tider, men jeg har ønsket barn i så mange år at jeg bare priser meg lykkelig med min toåring så langt. Du skal se det blir din tur snart! Fortsett og kos deg og slapp av, det blir din tur etterhvert <3 Anonymous poster hash: 2c5d3...01b
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #6 Skrevet 29. juli 2014 Vet hvordan du har det, det er vondt. Og alle de tankeløse kommentarene fra andre at det snart må bli noe barn på dere og.. Stay strong, snart er det deres tur! Anonymous poster hash: 4cf76...c8e
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #7 Skrevet 29. juli 2014 Jeg hadde det slik som deg i 9 år, så jo, jeg vet hvor heldig jeg er. Men det gjør det ikke noe gøyere å gå med konstant voksende underskudd på søvn. Anonymous poster hash: b6879...1ae
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #8 Skrevet 29. juli 2014 Oi, lite empati å få.. Jeg vil først og fremst si at jeg overhodet ikke ble støtt av innlegget ditt, synes derimot at det er trasig at det ikke klaffe for deg denne gangen. Sitter her med baby på tre mnd, skrev innlegg her ifrå og spurte om tips til å få henne til å sove for seg selv. Det er nemlig umulig, hun må ligge på brystet mitt med øret mot hjertet mitt. Det er en tålmodighetsprøve. Hun er første barnet mitt, jeg er alene mesteparten av tiden og jeg har ikke sovet en natt siden hun ble født, det blir litt søvn nå og da, men liker egentlig ikke å sove når hun ligger på magen oppå meg. Støvsuging, klesvask og dusj er sårt etterlengtet, bare å gjøre noe uten baby i armene en liten stund. Men samtidig veit jeg hvor ufattelig heldig jeg er. Mitt lille mirakel. Totalt avhengig av meg og kroppen min. Hun var langt ifra planlagt, hun var faktisk veldig veldig nært å bli en abort. Så nært at jeg får tårer i øynene bare av å tenke på det. Sliten er jeg, lei. Men jeg har venner som det ikke har klaffe for og Gud så sårt. Jeg forstår deg hi. Fordi å få baby er det vakreste som finnes. Og alt dette slitsomme går over, det er lys i tunnelen og det holder meg gående. Jeg vil bare ønske deg lykke til, og av en eller annen grunn har jeg en god følelse når det kommer til deg hi jeg er ikke noe sånn uggabugga synsk eller noe, jeg bare fikk en god følelse i magen min. Sender deg også en klem siden du minner meg på hvor ufattelig heldig jeg er Anonymous poster hash: ab2ea...686
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #9 Skrevet 29. juli 2014 Kjip situasjon. Jeg mener det. Selv er jeg nygravid og skikkelig nedfor. Planlagt barn og det hele, men føler meg ensom, kvalm og trist. Du skulle gjerne fått litt fruktbarhet av meg. Lykke til neste mnd! Anonymous poster hash: 08f5a...b32
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #10 Skrevet 29. juli 2014 Ja,jeg er jævlig heldig som er alene med en unge som først hadde kolikk. Så var det refluks og tror du jammen ikke at jeg var så heldig at ungen har slitt med natteskrekk. Nattevåk,totalt utslitt,sykmeldt og et snev av depresjon vil jeg ikke kalle heldig. Kanskje du skal tenke deg om før du begynner å fortelle at folk skal tenke seg om. Vi som har barn har faktisk lov til å være sliten og ikke sitte å late som noe annet bare fordi det er mange som ikke kan få barn. Nei,vet du meg hva!! Det var et latterlig innlegg! Og jeg forstår det er tøft å ikke få barn,men det gir deg ikke rett til å si at vi med barn skal tenke oss om. Vi har lov til å være slitne og utslitte av situasjonen vi er i. Og du har lov til å være sliten og utslitt av din situasjon. Anonymous poster hash: bc62d...910 Ja,jeg er jævlig heldig som er alene med en unge som først hadde kolikk. Så var det refluks og tror du jammen ikke at jeg var så heldig at ungen har slitt med natteskrekk. Nattevåk,totalt utslitt,sykmeldt og et snev av depresjon vil jeg ikke kalle heldig. Kanskje du skal tenke deg om før du begynner å fortelle at folk skal tenke seg om. Vi som har barn har faktisk lov til å være sliten og ikke sitte å late som noe annet bare fordi det er mange som ikke kan få barn. Nei,vet du meg hva!! Det var et latterlig innlegg! Og jeg forstår det er tøft å ikke få barn,men det gir deg ikke rett til å si at vi med barn skal tenke oss om. Vi har lov til å være slitne og utslitte av situasjonen vi er i. Og du har lov til å være sliten og utslitt av din situasjon. Anonymous poster hash: bc62d...910 Som jeg skulle sagt det selv, har hatt så mye problemer at det har vært et rent helvete! Jeg har faktisk tenkt tanken at jeg angrer på å ha fått barn... Så det er ikke vi så skal tenke oss om, her er det ikke tid til å tenke i det gele tatt :-( Men uansett, lykke til, det blir nok din tur snart :-)Anonymous poster hash: 2bb4a...899 Det står da vel ikke at du skal tenke deg om. Tenk hvor heldig du er! Og det er klart vi er heldige vi som har fått barna vi ønsker oss. Likevel er det lov å være sliten og lei når utfordringene står i kø, og nattesøvnen blir et minimum. Lykke til hi- det blir helt sikkert din tur til å få barn om ikke lenge. Da vil du føle deg som verdens heldigste, samtidig som du har lov til å klage over å være sliten og lei. Hilsen mangeårig ufrivillig barnløs, og snart tobarnsmor Anonymous poster hash: c42f6...3df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå