Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #1 Skrevet 29. juli 2014 Fikk min siste lønn 10 juni. Har nå hatt 4 uker sommerferie på kreditt for å leve og ha mat. Har ca 15000.- i ubetalte regninger, noen med purring. Sjekka skatten nå, får baksmell på nesten 8000.- Hadde ingen jobb å begynne på igår. Ble slutt med kjæresten idag. Har ikke rett på penger fra Nav. Og snart august og ny runde med nye regninger. Har ingen familie som kan hjelpe, begge foreldrene mine er døde. Aner ikke hva jeg skal gjøre med noenting. Bare sitter her å gråter. Anonymous poster hash: 433d7...c12
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #2 Skrevet 29. juli 2014 Du har rett til nødhjelp vil jeg tro. Ring nav Anonymous poster hash: b2393...250
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #3 Skrevet 29. juli 2014 Nødhjelp fra nav? Anonymous poster hash: 0b857...ffc
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #4 Skrevet 29. juli 2014 Huff, så vondt å høre :-( Håper alt ordner seg for deg. Klem <3 Anonymous poster hash: c5f4a...38a
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #5 Skrevet 29. juli 2014 Sosialkontoret hjelper deg med alle regninger og penger til livsopphold. Gjør litt research!!!!! Anonymous poster hash: d3b21...b8f
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #6 Skrevet 29. juli 2014 Nå må du holde hodet kaldt. Gå en tur klarne hodet. Se fremover. Skriv en liate hva du kan gjøre; sosialkontoret, kontakte dem du skylder penger å be om utsettelse, søke ny jobb, plan for nedbetaling av kredittgjeld. Skritt for skritt. Ikke la dette knekke deg. Det er tross alt ikke så alt for gale summer- du må bare lage en plan for nedbetaling. Hvorfor slutta du i den andre jobben? Har du mulighet til å søke på noe du ønsker? Hvordan er livssituasjon ellers, barn? Synd med kjæresten det gjør deg ekstra sårbar. Du kommer deg gjennom dette... hvor i landet bor du? Sender deg en stor klem- det ordner seg til slutt Anonymous poster hash: 85954...84e
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #7 Skrevet 29. juli 2014 I morgen oppsøker du nav! Er du plutselig alenemor uten jobb er det klart du har krav på noe hjelp. Ihverfall skal du ha nødhjelp til mat o.l., du skal ha dobbel barnetrygd, bidrag fra far osv. Du må søke bostøtte og kanskje du har krav på overgangsstønad (eller har du brukt opp den rettigheten siden du sier du ikke har krav på noe). Hvorfor har du ikke krav på dagpenger om du er arbeidsledig? Uansett er det folk hos nav du kan snakke med i morgen. Ta med bankutskrifter for de siste par månedene og vis frem hvordan det ligger an økonomisk. Ingen som skal sulte ihjel eller bli kastet på gaten i Norge, det er hjelp å få. Anonymous poster hash: 5f4ee...e60
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #8 Skrevet 29. juli 2014 Ta kontakt med NAV i morgen. Litt penger har du Sansynligvis krav på. Hvorfor får du ikke dagpenger om du er arbeidsledig? Anonymous poster hash: 7ffa4...bc9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå