Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #1 Skrevet 29. juli 2014 Har aldri hatt problemer med å bli gravid tidligere,har 2 barn fra før. Men nå etter samboerbytte så sliter vi med å få det til. Noen som har vært borti det samme ? Enten begynner jeg bli for gammel eller så er vi kanskje ikke match ? Anonymous poster hash: bf986...3da
<3 2G <3 Skrevet 29. juli 2014 #2 Skrevet 29. juli 2014 Er han testet? Det er det første de sjekker uansett, så like greit å begynne der
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #3 Skrevet 29. juli 2014 Jeg har ei venninne som ble gravid på første p.p. med sine to første barn. Så prøve hun med ny samboer, og da måtte de forsøke 1 år før den satt. Så kan vel være både alder, og match. Anonymous poster hash: b9af1...d74
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #4 Skrevet 29. juli 2014 Vet at han funker ble gravid for 1 mnd siden men mistet tidlig (uke 6). Vil ikke stresse men er redd for at vi ikke skal få det til. Anonymous poster hash: bf986...3da
TanteTroll Skrevet 29. juli 2014 #5 Skrevet 29. juli 2014 Hvor lenge måtte dere prøve før du ble gravid da? Hvis det tok kort tid ville jeg ikke akkurat vært bekymret for hverken match, alder eller tidsperspektiv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå