Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #1 Skrevet 29. juli 2014 Bilsete nr 2. Her er kriteriene: Ikke isofix Har liten bil så vil helst at de i passasjersetet har litt benplass. Altså, kan ikke ta så stor plass. Må være trygt og sikkert selvfølgelig. Behagelig å sitte i. Gjerne et ssom kan brukes forover- og bakovervendt. Det er jo et hav av seter der ute! Anonymous poster hash: 7e77a...e4f
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #2 Skrevet 29. juli 2014 Britax Max Way. Kun bakovervendt (forovervendt kan aldri anbefales) Anonymous poster hash: f91f2...4e3
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #3 Skrevet 29. juli 2014 Britax maxway/hiway. Kan settes i midten bak, slik at begge fremsetene kan settes bakover og bilsetet går i mellom stolene. Ikke isofix, plusgodkjent, kan brukes opp til 25 kg, ikke spesielt dyrt. Kun bakovervendt, men det er jo en selvfølge. Når barnet evt blir 15 kg/4 år, kan det sitte i beltestol som er forovervendt. Anonymous poster hash: 37d58...ecd
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #4 Skrevet 29. juli 2014 Hvorfor ikke two way? Anonymous poster hash: a9471...c6d
iskaffe ♂ ♀ Skrevet 29. juli 2014 #5 Skrevet 29. juli 2014 (endret) two way er ikke plusgodkjent Endret 29. juli 2014 av iskaffe ♂ ♀
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #6 Skrevet 29. juli 2014 Hva er plusgodkjent? Anonymous poster hash: a9471...c6d
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #7 Skrevet 29. juli 2014 Hva er plusgodkjent? Anonymous poster hash: a9471...c6d Det er en test/godkjenning for bare bakovervendte seter http://www.ntf.se/konsument/barnibil/default-2013.asp?recid=39460 Anonymous poster hash: f91f2...4e3
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #8 Skrevet 29. juli 2014 Svigers har liten bil/kort sele, og er storfornøyde med Britax Anonymous poster hash: d8ae3...7e2
Rose04 Skrevet 29. juli 2014 #9 Skrevet 29. juli 2014 Veldig fornøyd med Britax Hi way. Er lite, lett, bra liggestilling, men er lang i ryggen så kan brukes til 4 år iallfall. Kun bakovervendt da, men forovervendt i 5-punkt sele er jo ikke anbefalt uansett.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #10 Skrevet 29. juli 2014 Veldig fornøyd med Britax Hi way. Er lite, lett, bra liggestilling, men er lang i ryggen så kan brukes til 4 år iallfall. Kun bakovervendt da, men forovervendt i 5-punkt sele er jo ikke anbefalt uansett.Tror det er den svigers har også Anonymous poster hash: d8ae3...7e2
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #11 Skrevet 29. juli 2014 Hva er forskjellen på hiway og hiway 2? Anonymous poster hash: a9471...c6d
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #12 Skrevet 29. juli 2014 Hva er forskjellen på hi way og max way da? De ser jo omtrent helt like ut Anonymous poster hash: 7e77a...e4f
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #14 Skrevet 29. juli 2014 Hva er forskjellen på hi way og max way da? De ser jo omtrent helt like ut Anonymous poster hash: 7e77a...e4f Max Way er ganske nytt og har vel en del forbedringer, godt mulig det tar over for Hi way etterhvert. Det er allerede Max Way II ute, som også er forbedret.(bl a lengre i ryggen) Anonymous poster hash: f91f2...4e3
Rose04 Skrevet 29. juli 2014 #16 Skrevet 29. juli 2014 Hva er forskjellen på hiway og hiway 2? Anonymous poster hash: a9471...c6d Hi way var den eldre versonen. Finnes bare hi way 2 nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå