Gå til innhold

Kan noen anbefale et bilsete til meg?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Bilsete nr 2.

Her er kriteriene:

 

Ikke isofix

Har liten bil så vil helst at de i passasjersetet har litt benplass. Altså, kan ikke ta så stor plass.

Må være trygt og sikkert selvfølgelig.

Behagelig å sitte i.

Gjerne et ssom kan brukes forover- og bakovervendt.

 

Det er jo et hav av seter der ute!

 

Anonymous poster hash: 7e77a...e4f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Britax Max Way.

Kun bakovervendt (forovervendt kan aldri anbefales)



Anonymous poster hash: f91f2...4e3
Skrevet

Britax maxway/hiway. Kan settes i midten bak, slik at begge fremsetene kan settes bakover og bilsetet går i mellom stolene. Ikke isofix, plusgodkjent, kan brukes opp til 25 kg, ikke spesielt dyrt. Kun bakovervendt, men det er jo en selvfølge. Når barnet evt blir 15 kg/4 år, kan det sitte i beltestol som er forovervendt.



Anonymous poster hash: 37d58...ecd
Skrevet

Hvorfor ikke two way?



Anonymous poster hash: a9471...c6d
Skrevet (endret)

two way er ikke plusgodkjent :)

Endret av iskaffe ♂ ♀
Skrevet

Hva er plusgodkjent?



Anonymous poster hash: a9471...c6d
Skrevet

Svigers har liten bil/kort sele, og er storfornøyde med Britax :)

 

Anonymous poster hash: d8ae3...7e2

Skrevet

Veldig fornøyd med Britax Hi way. Er lite, lett, bra liggestilling, men er lang i ryggen så kan brukes til 4 år iallfall. Kun bakovervendt da, men forovervendt i 5-punkt sele er jo ikke anbefalt uansett.

Skrevet

Veldig fornøyd med Britax Hi way. Er lite, lett, bra liggestilling, men er lang i ryggen så kan brukes til 4 år iallfall. Kun bakovervendt da, men forovervendt i 5-punkt sele er jo ikke anbefalt uansett.

Tror det er den svigers har også :)

 

Anonymous poster hash: d8ae3...7e2

Skrevet

Hva er forskjellen på hiway og hiway 2?



Anonymous poster hash: a9471...c6d
Skrevet

Hva er forskjellen på hi way og max way da? De ser jo omtrent helt like ut

 

Anonymous poster hash: 7e77a...e4f

Skrevet

:D



Anonymous poster hash: a9471...c6d
Skrevet

Hva er forskjellen på hi way og max way da? De ser jo omtrent helt like ut

 

Anonymous poster hash: 7e77a...e4f

Max Way er ganske nytt og har vel en del forbedringer, godt mulig det tar over for Hi way etterhvert. Det er allerede Max Way II ute, som også er forbedret.(bl a lengre i ryggen)

 

Anonymous poster hash: f91f2...4e3

Skrevet

:D



Anonymous poster hash: a9471...c6d
Skrevet

 

Hva er forskjellen på hiway og hiway 2?

 

Anonymous poster hash: a9471...c6d

 

Hi way var den eldre versonen. Finnes bare hi way 2 nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...