Gå til innhold

hmmm, skjønner ikke..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk sfo regning fra kommunen. Den var dobbelt så stor som vanlig. Altså det var fakturert for 2 mnd.Husker ikke hvordan det var i fjor. Noen som har peiling?

Anonymous poster hash: b4964...564

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Anonymous poster hash: b4964...564

Skrevet

Har du noe utestående som du må betale inn nå?

Om det er for to mnd framover i tid ville jeg kontaktet kommunen å forhørt meg med hvorfor. Det er vel ikke vanlig å få denne regningen for flere mnd framover.

Anonymous poster hash: 7e73f...c52
Skrevet

Eller du har meldt barnet på sfo de to ukene før skolen begynner, det pleier å være ganske høy dagsats for disse dagene som skolen er stengt. Her koster det 150 kroner dagen å ha barnet på sfo de dagene det ikke er skole, men vet det koster 200 kr dagen i nabokommunen.

For mange er august den dyreste sfo-måneden fordi du skal betale både den vanlige regningen og i tillegg dagsats for de dagene barnet skal være der før skolestart.

Anonymous poster hash: 82040...c95
Skrevet

ring og hør. Her er det ingen ekstrabetaling for dagene fra 1.8 og frem til skolestart. oslo

Anonymous poster hash: 1b865...135
Skrevet

Ingen økning i august her i kommunen(skedsmo). Betalingsfri i julimnd og vanlig mnd beløp i august. Hvis du er fakturert for 2 mnd ville jeg ringt/sendt Mail for å få vite hvorfor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...