Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #1 Skrevet 29. juli 2014 Noen som har planlagt å bli gravide "så fort det lar seg gjøre" etter en fødsel, eller eventuelt har blitt det uventet? Hvor fort gikk det? Anonymous poster hash: 15f47...f82
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #2 Skrevet 29. juli 2014 Jeg ble gravid på første eggløsning, men det tok litt tid heldigvis Var ikke akkurat planlagt her da, men vi var litt uforsiktige og vips var jeg gravid. Hadde ikke hatt mensen enda etter forrige svangerskap så her traff det blink gitt. Testet positivt omtrent på 1-års dagen til storesøster og det ble 21 mnd mellom ungene. Det gikk helt greit det altså, men merket på kroppen at andre svangerskapet ble tyngre siden kroppen nok ikke var helt restituert etter forrige gang. Da venninnen min fortalte at de ønsket to tette fortalte jeg henne hva jeg tenkte og anbefalte 2 år mellom barna. Hun blåste rådet mitt vekk og ble gravid nesten med en gang (hun kunne ikke amme og fikk mensen tilbake med en gang). Hun fikk nøyaktig 12 mnd mellom barna sine, født i samme måned med ett års mellomrom. Hennes barn er nå 1 og 2 år gamle og jeg har ikke tall på hvor mange ganger hun har sagt at hun angrer. Eldste hennes kunne ikke gå enda når babyen ble født, hun måtte bære rundt på en 1-åring og en nyfødt. Året med disse to små har omtrent tatt knekken på henne, for de har jo helt forskjellige behov, men store behov begge to likevel. De trenger mammaen sin 24/7, men på helt forskjellige måter. Hun elsker selvfølgelig barna og håper ting vil gå lettere og de få mer glede av hverandre nå som de vokser til, men dette året har omtrent knekt henne fullstendig... Anonymous poster hash: c7b07...cd2
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #3 Skrevet 29. juli 2014 Min oldemor fikk fem barn på ett år. Tvillinger i januar og trillinger i desember... Anonymous poster hash: 40404...a65
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #4 Skrevet 29. juli 2014 Jeg ble gravid på første eggløsning, men det tok litt tid heldigvis Var ikke akkurat planlagt her da, men vi var litt uforsiktige og vips var jeg gravid. Hadde ikke hatt mensen enda etter forrige svangerskap så her traff det blink gitt. Testet positivt omtrent på 1-års dagen til storesøster og det ble 21 mnd mellom ungene. Det gikk helt greit det altså, men merket på kroppen at andre svangerskapet ble tyngre siden kroppen nok ikke var helt restituert etter forrige gang. Da venninnen min fortalte at de ønsket to tette fortalte jeg henne hva jeg tenkte og anbefalte 2 år mellom barna. Hun blåste rådet mitt vekk og ble gravid nesten med en gang (hun kunne ikke amme og fikk mensen tilbake med en gang). Hun fikk nøyaktig 12 mnd mellom barna sine, født i samme måned med ett års mellomrom. Hennes barn er nå 1 og 2 år gamle og jeg har ikke tall på hvor mange ganger hun har sagt at hun angrer. Eldste hennes kunne ikke gå enda når babyen ble født, hun måtte bære rundt på en 1-åring og en nyfødt. Året med disse to små har omtrent tatt knekken på henne, for de har jo helt forskjellige behov, men store behov begge to likevel. De trenger mammaen sin 24/7, men på helt forskjellige måter. Hun elsker selvfølgelig barna og håper ting vil gå lettere og de få mer glede av hverandre nå som de vokser til, men dette året har omtrent knekt henne fullstendig... Anonymous poster hash: c7b07...cd2 Takk for tilbakemelding og at du deler dine erfaringer:) Anonymous poster hash: 15f47...f82
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #5 Skrevet 29. juli 2014 Min oldemor fikk fem barn på ett år. Tvillinger i januar og trillinger i desember... Anonymous poster hash: 40404...a65 Anonymous poster hash: 15f47...f82
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #6 Skrevet 29. juli 2014 Gravid 3,5 mnd etter fødsel:-) Anonymous poster hash: 31a4c...183
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #7 Skrevet 29. juli 2014 12 mnd og elleve dager mellom meg og lillebror. Mamma påstår til og med at hun gikk på minipiller Anonymous poster hash: 3632a...668
Dama på bygda Skrevet 29. juli 2014 #8 Skrevet 29. juli 2014 Fikk mensen i juni etter fødsel september året før. Gravid med en gang etter det da dette var eneste mensen som kom. 18 mnd nøyaktig mellom våre to. Vi koser oss i kaoset:)
Major HotLips Houlihan Skrevet 29. juli 2014 #9 Skrevet 29. juli 2014 Ble gravid tre måneder etter fødsel og Har 13 måneder mellom de. Gikk helt fint, men der var jo selvsagt et slit
Plutselig_gravid Skrevet 29. juli 2014 #10 Skrevet 29. juli 2014 Ble gravid 4 mnd etter fødsel, men det endte i en SA rundt uke 8. Fikk mensen igjen etter veeldig kort tid til tross for fullamming så kunne vel i teorien blitt gravid et par mnd tidligere hvis vi hadde hatt sex.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå