Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #1 Skrevet 29. juli 2014 ..og her sitter jeg da, mutters alene De er 2 og 5 år og er på nesten 3 uker lang ferie i pappaen sitt hjemland. Vi har ca. 60/40 deling på samvær og de elsker å tilbringe tid med sin far, så ungene har det nok helt topp, men gud så stusselig her hjemme uten de. Anonymous poster hash: c5789...f4a
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #2 Skrevet 29. juli 2014 Vi har det også sån hver sommer, selv om jeg er gift med faren. De første dagene er det tomt og rart, men det går seg litt til. Legg bena på bordet og nyt at gangen holder seg ryddig i mer enn 5 minutter etter at du ryddet den. Se teite serier på TV, tren uten dårlig samvittighet osv. Det kan være ganske deilig for en stund Anonymous poster hash: 68f66...84b
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #3 Skrevet 29. juli 2014 Vi har det også sån hver sommer, selv om jeg er gift med faren. De første dagene er det tomt og rart, men det går seg litt til. Legg bena på bordet og nyt at gangen holder seg ryddig i mer enn 5 minutter etter at du ryddet den. Se teite serier på TV, tren uten dårlig samvittighet osv. Det kan være ganske deilig for en stund Anonymous poster hash: 68f66...84b Ja,,får bare prøve å stillheten og friheten. Spise is med beina i sofaen og slippe klesvask og middagslaging hver dag. Får se på det som en liten husmorfeie, hverdagen kommer vel tidsnok tilbake Anonymous poster hash: c5789...f4a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå