Gå til innhold

Hvor mye større kjøper dere ammebhene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En cup eller?

Har litt store bryster så redd det ikke blir god støtte ved å kjøpe så store bh'er..

Anonymous poster hash: a8186...ebf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt 2 stk fra HM, i 2 str større enn jeg var fra før. Kan fint bruke dem nå også, men siden de er uten spiler og ikke noe innlegg i så vil de passe enda bedre om jeg går opp en str eller to :) 

Har en D/DD nå, og bh'ene jeg kjøpte var i str E

Har kjøpt et par fine noen fra GlamMom også, men er redd de kommer tll å bli for små om puppene vokser veldig, så kjøpte derfor noen billige noen fra HM i tilegg. 

Anonymous poster hash: e3aad...ee7
Skrevet

Jeg har bestilt flere bh`r fra mammatrend.no - og har da bestilt en str større enn vanlig. Nå som melken har kommet for fullt, så ser jeg at det var en smart avgjørelse ;) Ikke lurt å bestille samme str som man bruker til vanlig...boobsa blir en smuuule større, kan man si ;)

Skrevet

Jeg har kjøpt 1 str større, men på min førstefødte måtte jeg opp 2 str... Kan være lurt å ikke kjøpe så mange før du vet... Etter noen mnder kan det være de normaliserer seg litt også..:)

Skrevet

Enig med ticalinda- ikke kjøp så mange før du ser mer hvordan puppene blir. Jeg har ammebh i flere forskjellige str, både i cup og omkrets. Jeg har ikke funnet store nok i kjedebutikkene, men fant noen fine fra triumph sist som kostet 3 og 400 kr.

Hvor stor cup går h&m til nå du som hadde handlet der? Jeg har virkelig ikke enorme pupper, men på h&m er det mange år siden jeg har funnet noe som passer.

Skrevet

2 størrelser :)

Anonymous poster hash: ffb0a...ef4
Skrevet

Takk for svar!

En cup str hvertfall da skjønner jeg. Kan man kjøpe med spiler eller heller slike med litt vattering? Tenker for å få litt mer støtte på brystene. Så hm hadde noen med litt vattering og uten spile.. Kanskje noe å vurdere?

Anonymous poster hash: a8186...ebf

Skrevet

Jeg gikk opp fra A-B til en C. 

Skrevet

Enig med ticalinda- ikke kjøp så mange før du ser mer hvordan puppene blir. Jeg har ammebh i flere forskjellige str, både i cup og omkrets. Jeg har ikke funnet store nok i kjedebutikkene, men fant noen fine fra triumph sist som kostet 3 og 400 kr.

Hvor stor cup går h&m til nå du som hadde handlet der? Jeg har virkelig ikke enorme pupper, men på h&m er det mange år siden jeg har funnet noe som passer.

Jeg tror de bare går opp til E i ammebh'er. Jeg kan heller ikke bruke vanlige bh'er derfra, fordi de ikke går lenger enn til C/D. Veldig irriterende, for de har så mange fine :(

Anonymous poster hash: e3aad...ee7

Skrevet

Jeg har fått tak i E på KappAhl, det er "motherline" tror jeg! De passer veldig godt til meg:)

Skrevet

Enig med ticalinda- ikke kjøp så mange før du ser mer hvordan puppene blir. Jeg har ammebh i flere forskjellige str, både i cup og omkrets. Jeg har ikke funnet store nok i kjedebutikkene, men fant noen fine fra triumph sist som kostet 3 og 400 kr.Hvor stor cup går h&m til nå du som hadde handlet der? Jeg har virkelig ikke enorme pupper, men på h&m er det mange år siden jeg har funnet noe som passer.

Jeg tror de bare går opp til E i ammebh'er. Jeg kan heller ikke bruke vanlige bh'er derfra, fordi de ikke går lenger enn til C/D. Veldig irriterende, for de har så mange fine :(Anonymous poster hash: e3aad...ee7

Jeg har fått tak i E på KappAhl, det er "motherline" tror jeg! De passer veldig godt til meg:)

E ble for lite sist, men jeg skal gå innom og se på KappAhl. Takk for tips!

Skrevet

Jeg gikk ifra 75-80 b/c til 85 c og de passer greit nå etter fødsel :)

Skrevet

Det går hvertfall opp til E-cup på H&M i ammebher også ;) jeg kjøpte 85E 👍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...