Gå til innhold

Hvor mye større kjøper dere ammebhene?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har kjøpt 2 stk fra HM, i 2 str større enn jeg var fra før. Kan fint bruke dem nå også, men siden de er uten spiler og ikke noe innlegg i så vil de passe enda bedre om jeg går opp en str eller to :) 

Har en D/DD nå, og bh'ene jeg kjøpte var i str E

Har kjøpt et par fine noen fra GlamMom også, men er redd de kommer tll å bli for små om puppene vokser veldig, så kjøpte derfor noen billige noen fra HM i tilegg. 

Anonymous poster hash: e3aad...ee7

Jeg har bestilt flere bh`r fra mammatrend.no - og har da bestilt en str større enn vanlig. Nå som melken har kommet for fullt, så ser jeg at det var en smart avgjørelse ;) Ikke lurt å bestille samme str som man bruker til vanlig...boobsa blir en smuuule større, kan man si ;)

Enig med ticalinda- ikke kjøp så mange før du ser mer hvordan puppene blir. Jeg har ammebh i flere forskjellige str, både i cup og omkrets. Jeg har ikke funnet store nok i kjedebutikkene, men fant noen fine fra triumph sist som kostet 3 og 400 kr.

Hvor stor cup går h&m til nå du som hadde handlet der? Jeg har virkelig ikke enorme pupper, men på h&m er det mange år siden jeg har funnet noe som passer.

Annonse

Takk for svar!

En cup str hvertfall da skjønner jeg. Kan man kjøpe med spiler eller heller slike med litt vattering? Tenker for å få litt mer støtte på brystene. Så hm hadde noen med litt vattering og uten spile.. Kanskje noe å vurdere?

Anonymous poster hash: a8186...ebf

Enig med ticalinda- ikke kjøp så mange før du ser mer hvordan puppene blir. Jeg har ammebh i flere forskjellige str, både i cup og omkrets. Jeg har ikke funnet store nok i kjedebutikkene, men fant noen fine fra triumph sist som kostet 3 og 400 kr.

Hvor stor cup går h&m til nå du som hadde handlet der? Jeg har virkelig ikke enorme pupper, men på h&m er det mange år siden jeg har funnet noe som passer.

Jeg tror de bare går opp til E i ammebh'er. Jeg kan heller ikke bruke vanlige bh'er derfra, fordi de ikke går lenger enn til C/D. Veldig irriterende, for de har så mange fine :(

Anonymous poster hash: e3aad...ee7

Enig med ticalinda- ikke kjøp så mange før du ser mer hvordan puppene blir. Jeg har ammebh i flere forskjellige str, både i cup og omkrets. Jeg har ikke funnet store nok i kjedebutikkene, men fant noen fine fra triumph sist som kostet 3 og 400 kr.Hvor stor cup går h&m til nå du som hadde handlet der? Jeg har virkelig ikke enorme pupper, men på h&m er det mange år siden jeg har funnet noe som passer.

Jeg tror de bare går opp til E i ammebh'er. Jeg kan heller ikke bruke vanlige bh'er derfra, fordi de ikke går lenger enn til C/D. Veldig irriterende, for de har så mange fine :(Anonymous poster hash: e3aad...ee7

Jeg har fått tak i E på KappAhl, det er "motherline" tror jeg! De passer veldig godt til meg:)

E ble for lite sist, men jeg skal gå innom og se på KappAhl. Takk for tips!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...