*Smiley* Skrevet 29. juli 2014 #1 Skrevet 29. juli 2014 (endret) Jeg begynner vg2 Helsefagarbeider nå til høsten. Jeg vil begynne på høyskole etterhvert og må ta vg3 påbygg. Dette for å få generell studiekompetanse . Er det mulig å ta vg3 påbygg som privatist samtidig som jeg går vg2 ? Takker for svar:) Endret 29. juli 2014 av *Smiley*
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #2 Skrevet 29. juli 2014 Jeg vet ikke, men det bør jo være mulig gjennom privat vgs om ikke annet. Altså feks sonans eller akademiet (finnes sikkert flere). Men vil tro det kan bli et hardt år, påbygg er temmelig tidkrevende selv om det kanskje ikke er så vanskelig. Men som sagt, jeg bare synser. Har bare undervist på påbygg og ikke tatt det selv. Lykke til uansett! :-) Anonymous poster hash: e9376...b64
<3 2G <3 Skrevet 29. juli 2014 #3 Skrevet 29. juli 2014 Tror du må ha vg2 før du får ta vg3. Påbygg er rimelig krevende, så ville ha konsentrert meg om ett år i gangen.
*Smiley* Skrevet 29. juli 2014 Forfatter #4 Skrevet 29. juli 2014 Ja , det blir krevende sikkert. Det er jeg forberedt på
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #5 Skrevet 29. juli 2014 Jeg tror endel av emnene på vg3 bygger på emnene fra vg2, som feks norsk og matte. Kommer sikkert an på hva slags studieretning det er kanskje. Isåfall må du ha bestått vg2 først for å få ta eksamen i vg3. Men kontakt en studierådgiver så får du greie på det :#) Anonymous poster hash: e0cd6...012
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå