Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #1 Skrevet 29. juli 2014 Var en navnetråd her inne om ei som spurte om navnet Briana var fint, noen svarte at det minnet om babyen som drept, jeg googlet og fy fader.. Jeg gråt i timesvis.. Hvordan kan foreldre gjøre noe sånt mot et uskyldig lite barn?:-( http://ripeace.wordpress.com/2013/01/17/the-worst-case-of-child-abuse-in-us-history-the-murder-of-baby-brianna/ Anonymous poster hash: 6ab70...7dc
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #2 Skrevet 29. juli 2014 Hvordan kan noen gjøre noe sånt i det hele tatt, samme hvem det er mot. Det er så ufattelig sinnsykt. Helt utrolig at en hel familie kan være like psykisk syke hele gjengen. Anonymous poster hash: 7996c...856
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #4 Skrevet 29. juli 2014 IKKE LES! Dette var bare grusomt og jeg angrer for at jeg ikke lukket den med en gang... Anonymous poster hash: 05e09...fea
pip pip Skrevet 29. juli 2014 #5 Skrevet 29. juli 2014 det er en helt grusom historie. Så dokumenteren/filmsnutt sist jeg var gravid. Det er bilder jeg aldri kommer til å glemme. Er helt ufattelig hvordan noen klarer å gjøre noe slikt. Stakkars lille vakre jente.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #6 Skrevet 29. juli 2014 Det finnes individer (som ikke kan kalles mennesker!) som burde brenne resen av livet og blitt torturert hver eneste resterende dag! Jeg gråter, jeg er kvalm, jeg har ikke ord. Lille engel, vakre barn, hvil i fred i armene til noen som elsker deg høyt! Anonymous poster hash: 63c37...511
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #7 Skrevet 29. juli 2014 Briana og Baby P. er de mest grusomme historiene jeg vet om. Kanskje bortsett fra Junko Furuta (advarsel: om du Googler så vær klar over at det er GRUSOMT det som skjedde med henne) Anonymous poster hash: 612b3...a0b
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #8 Skrevet 29. juli 2014 Briana og Baby P. er de mest grusomme historiene jeg vet om. Kanskje bortsett fra Junko Furuta (advarsel: om du Googler så vær klar over at det er GRUSOMT det som skjedde med henne) Anonymous poster hash: 612b3...a0b Det er en til som det ble linket til her inne. Husker ikke navn og vil nesten ikke huske heller. Var rystet og kvalm i lengre tid etter å ha (vært dum nok til å ha) lest. Da jeg senere fikk jente selv har historien hjemsøkt meg flere ganger. Grusomme historier og skjebner. Bra du advarer :/ Anonymous poster hash: a4e57...cab
LME1001 Skrevet 29. juli 2014 #9 Skrevet 29. juli 2014 (endret) Jeg vet ikke hva dere snakker om, og har iiiingen planer om å google. Men kan dere i korte trekk fortelle hva sakene går ut på? Endret 29. juli 2014 av LME1001
Sint naken biltyv Skrevet 29. juli 2014 #10 Skrevet 29. juli 2014 Har lest alle tre historiene og vet ikke hva jeg skal si. Er helt i sjokk
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #11 Skrevet 29. juli 2014 Jeg vet ikke hva dere snakker om, og har iiiingen planer om å google. Men kan dere i korte trekk fortelle hva sakene går ut på? Handler om en baby som ble mishandlet av foreldrene og onkel og voldtatt av far. Ble bitt, slått, kastet i været, u name it! Faren pleide å putte gjenstander i anus, hun fikk tilslutt indre blødninger og døde. Hun ble bare 5 mnd gammel.:-( Hi Anonymous poster hash: 6ab70...7dc
Sint naken biltyv Skrevet 29. juli 2014 #12 Skrevet 29. juli 2014 Jeg vet ikke hva dere snakker om, og har iiiingen planer om å google. Men kan dere i korte trekk fortelle hva sakene går ut på?Ikke lett å komme med en kort forklaring. Alle tre sakene er syke:-/
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #13 Skrevet 29. juli 2014 Jeg vet ikke hva dere snakker om, og har iiiingen planer om å google. Men kan dere i korte trekk fortelle hva sakene går ut på?Små barn(babyer) som har blitt utsatt for vold og overgrep fra sine nærmeste.De døde til slutt:( Googler du får du se bilder osv, anbefaler ikke å gjøre det.. Grusomt:( Anonymous poster hash: d1e3b...e96
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #14 Skrevet 29. juli 2014 Vil ikke lese eller google. Men hvorfor i granskauen legges det ut bilder av babyene på nett da? Ille å legge ut sånt, men selvfølgelig verre å mishandle de! Klarer ikke fatte hvorfor! Anonymous poster hash: 6f6df...9ee
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #15 Skrevet 29. juli 2014 Ikke google, vær så snill. Gjorde tabben og har vært lei meg siden i går. Bra å være oppdatert, men for endel fører det bare vondt med seg å se dette. Skulle ønske jeg hadde spart meg selv og unner ingen å se dette. Anonymous poster hash: 8ffb9...454
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #16 Skrevet 29. juli 2014 Baby Briana og Baby P sakene er det aller verste jeg har lest om i hele mitt liv kan fremdeles hjemsøkes i mareritt om det. Sov ikke på 3 måneder når jeg "var så dum" å leste om Baby P saken i 2009. Anonymous poster hash: ac8fa...820
Mamma-til-Emma Skrevet 29. juli 2014 #17 Skrevet 29. juli 2014 Det værste er at "mamman" til Brianna (om hun kan kalles det) blir kanskje løslatt i september 2014..
Marriet Skrevet 29. juli 2014 #18 Skrevet 29. juli 2014 Dumme dumme dumme meg. Leste selvsagt. Jeg er i sjokk. Det er det verste jeg har lest noen sinne. Jeg er så sint nå! Og opprørt.
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 29. juli 2014 #19 Skrevet 29. juli 2014 Det er helt forferdelig, men utrolig nok er dette virkeligheten til så altfor mange barn og voksne! Disse sakene endte tragisk nok i dødsfall, det er det heldigvis ikke alle slike tilfeller som gjør. Men bare i min omgangskrets vet jeg om ikke mindre enn seks personer som ble mishandlet på det groveste av de som skulle stå dem nærmest, inkludert meg selv! Tenk derfor over at du faktisk kan redde liv ved å melde til barnevernet over noe du syns er bekymringsverdig. De aller fleste har altfor høy terskel, og tenker at de ikke vil rive opp familier og være den som "ødelegger", men husk at den ene anonyme telefonen kan være det som redder et barn fra de forferdelige skjebnene vi har lest om en gang for mye!
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #20 Skrevet 29. juli 2014 Huff leste jeg også... Så bildene.. Utrolig at det finns så onde mennesker.. Jobber selv i fengsel og omgås mennesker som har gjort lignende handlinger.. Opptrer profesjonelt og behandler folk likt, men vondt å lese dommer som spes omhandler barn. Redd for tiden som kommer når min datter blir så stor og skal farte mer ut den store verden uten at jeg har øynene på henne hele tiden... Anonymous poster hash: ed8ee...62d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå