Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #1 Skrevet 29. juli 2014 Er det flere enn meg som føler at de må trykke "like" og kommentere facebook- og instagramposter av plikt? Tenker da på x antall bilder av "sååå søte babyer", "se den lekre NYE sofaen min" og rosa "glamglam-viersålykkeligfamilie" bilder osv? Er jo enkelte ting jeg oppriktig syns er søtt, morsomt eller viktig, og da trykker jeg eller kommenterer automatisk. Men kjenner at jeg hopper over endel poster som selv nær familie legger ut fordi det blir litt...tja..."for mye"...og så trykker jeg "like" litt etterpå fordi jeg får dårlig samvittighet (de ser jo andre ting jeg kommenterer og liker). Jeg som er teit...eller? Anonymous poster hash: 8a4ef...abc
Marriet Skrevet 29. juli 2014 #4 Skrevet 29. juli 2014 Haha. Jeg skjønner ikke greia med å ta sosiale medier på så blodig alvor. Jeg liker det jeg liker sånn er det bare. Bortsett fra med mamma på instagram, der MÅ jeg like alt hun legger ut eller så unfollower hun meg noe som selvsagt er en intern spøk mellom henne og meg.
**snuskeluska** Skrevet 29. juli 2014 #5 Skrevet 29. juli 2014 Føler vel jeg må trykke "liker" på en del bilder, men veldig sjelden jeg kommenterer. Jeg må selvføgelig ikke trykke, men når venner legger ut bilder fra ferien eller av barna blir det nesten forventet føler jeg.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #6 Skrevet 29. juli 2014 Nei, jeg har blitt voksen. Så jeg slettet facebookprofilen min oppfordrer alle andre til å gjøre det samme Anonymous poster hash: 643fa...fb2
Villbringebringebær Skrevet 29. juli 2014 #7 Skrevet 29. juli 2014 Ja du som er teit. Jeg gjør det enkelt: trykker liker på det jeg liker. Kommenterer der jeg ønsker å gi en kommentar.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #8 Skrevet 29. juli 2014 Nei, jeg har blitt voksen. Så jeg slettet facebookprofilen min oppfordrer alle andre til å gjøre det samme Anonymous poster hash: 643fa...fb2 *liker* Anonymous poster hash: 6762d...e3e
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #9 Skrevet 29. juli 2014 Ok, da logger jeg ut for godt. Takk for "eye-opener" #6 HI - som har blitt voksen Anonymous poster hash: 22258...7c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå