Gå til innhold

Andebryst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt andebryst som jeg og samboer skal kose oss med i kveld. Men hva lager jeg til? Har aldri prøvd dette før, så jeg trenger noen tips.

Anonymous poster hash: 26574...a25

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Appelsinsaus eller rødvinsaus er godt til and.

Smørdampede asparges eller rosenkål er også godt til. Kommer helt an på hva du liker og har lyst på. :)

Skrevet

Takk :) skal google det du foreslo!!

Skrevet

Har du en butikk med et god utvalg av asiatisk mat i nærheten ville jeg kjøpt Hoisinsaus og kinensiske pannekaker. Bare kutt opp agurk og vårløk i tynne trimler, skjær stekte andebryst i tynne skiver og nyyyt :) Blir nesten det samme som Crispy duck, bare at kjøttet ikke skal tørrstekes. Ellers er det godt med søtpotetmos og ovnsstekte rødbeter.

Anonymous poster hash: d5f6f...4eb
Skrevet

Mangosalsa er fantastisk som tilbehør til andebryst :)

Skrevet

Mangosalsa er fantastisk som tilbehør til andebryst :)

Åh, det hørtes godt ut!! Kan jeg ha mangosalsa i stede for saus? Og så servere rosenkål og asparges ved siden av, som tidligere foreslått?

Skrevet

Lag rødvinssausen selv hvertfall, de posene du får kjøpt er PYTON :P En god rødvinssaus er nydelig til både and og lam.

Tror jeg ville hatt mangosalsa i tillegg til saus, og muligens en grov hjemmelaget rotmos til istedenfor poteter/ris :)

Anonymous poster hash: 5f2bc...540
Skrevet

Søtpotet er nydelig til! Og balsamicosky, og rødløkskompott...mmm..andebryst :-P

Skrevet

Har du en butikk med et god utvalg av asiatisk mat i nærheten ville jeg kjøpt Hoisinsaus og kinensiske pannekaker. Bare kutt opp agurk og vårløk i tynne trimler, skjær stekte andebryst i tynne skiver og nyyyt :) Blir nesten det samme som Crispy duck, bare at kjøttet ikke skal tørrstekes. Ellers er det godt med søtpotetmos og ovnsstekte rødbeter.

Anonymous poster hash: d5f6f...4eb

Det hun sa:)

Anonymous poster hash: 95cce...4b0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...