Gå til innhold

Noen fra Tønsberg her? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi ferierer i Tønsberg denne uken og mannen og jeg har pass til ungene i kveld. Derfor skal vi på date! 😘 År siden sist!

Noen som kan anbefale en god restaurant/spisested i Tønsberg-området som er litt romantisk? 😊

Anonymous poster hash: c0d5e...446

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og mannen hadde første date på Paparazzi i august for 3 år siden. Det var deilig å avslappende å kunne bestille småretter og drikke kontinuerlig. Ellers er Conradis i nærheten av Oseberg hotell veldig hyggelig! :) Kos dere i kveld!!

Skrevet

Hva slags mat liker dere da?

Anonymous poster hash: 37e68...76d

Skrevet

Takk for svar :)

Vi liker det meste egentlig, men jeg er spesielt glad i sjømat 😁

Hi

Skrevet

Kan anbefale Den Blå Brygge på det varmeste dersom dere ønsker en virkelig spesiell opplevelse. Eneste negative er at dere må kjøre helt ut til Hvasser. Veldig fin tur da :-)
Ca 30 minutter utenfor Tønsberg.

Fantastisk sjømat, ved sjøen og utrolige flinke folk. Pluss romantisk. Vi drar dit igjen og igjen. http://www.visitnorway.com/no/product/?pid=102663

Anonymous poster hash: 3a1bb...c27
Skrevet

Tusen takk for tipset! "Den blå brygge" så jo veldig koselig ut 😊 kjøreturen gjør ikke noe, jeg er gravid så er kjørbar uansett 👍

Hi

Skrevet

Tusen takk for tipset! "Den blå brygge" så jo veldig koselig ut 😊 kjøreturen gjør ikke noe, jeg er gravid så er kjørbar uansett 👍

Hi

Da ville jeg absolutt gått for det! Men lurt å ringe å bestille bord, mange båt-turister som er innom der nå og kjedelig med bomtur. Kos dere!

Anonymous poster hash: 37e68...76d

Skrevet

Havariet !!! Masse god mat å velge imellom, bra priser, store porsjoner og flott service!! Samt utrolig fin beliggenhet! Eneste stedet jeg kan anbefale så varmt :) dere kommer ikke til p angre

Skrevet

Havariet er på brygga i sentrum forresten

Skrevet

Havariet !!! Masse god mat å velge imellom, bra priser, store porsjoner og flott service!! Samt utrolig fin beliggenhet! Eneste stedet jeg kan anbefale så varmt :) dere kommer ikke til p angre

Har Havariet endret seg veldig siste 2-5 årene?

Da jeg bodde i Tønsberg fantes det ikke en millimeter ved Havariet som jeg ville betegnet som romantisk ;)

Ellers enig i at det er fin beliggenhet midt på brygga og stort sett god mat og gode porsjoner.

Anonymous poster hash: 9719a...364

Skrevet

Havariet er alt annet enn romantisk i fellesferien. ....

Anonymous poster hash: 549af...58f

Skrevet

Romantisk , vel jeg syns det er et fantastisk sted.... Var der i fellesferien og var ikke ventetid på plass engang . Er vel hva man gjør det til, men vet st trøkket ikke er så ekstremt nå. Om det var nå det gjaldt. Hver sin smak:) eneste sted jeg kunne tenkt meg. Men ja, mye mennesker på Tønsberg brygge generelt er det, men det utelivet liker jeg for jeg får aldri sett det:)

Smak og behag! Det er iallfall ingenting å si på mat og service der

Skrevet

Romantisk , vel jeg syns det er et fantastisk sted.... Var der i fellesferien og var ikke ventetid på plass engang . Er vel hva man gjør det til, men vet st trøkket ikke er så ekstremt nå. Om det var nå det gjaldt. Hver sin smak:) eneste sted jeg kunne tenkt meg. Men ja, mye mennesker på Tønsberg brygge generelt er det, men det utelivet liker jeg for jeg får aldri sett det:)

Smak og behag! Det er iallfall ingenting å si på mat og service der

Jeg var masse på Havariet da jeg bodde der, elsket å sitte der med en iskaffe eller et glass hvitvin, og gjerne fortsette med en middag etter hvert også (de hadde en fantastisk sjokoladekake der.... sukk!).

Men du har sikkert rett i at det verste trøkket sikkert har gitt seg nå.

Var det med romantisk jeg stusset litt på ;) Ellers er vi enige :)

Anonymous poster hash: 9719a...364

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Det er ikke så mye folk på brygga nå :-) 8glass på Tjøme er og fint, men de har kanskje stengt for sesongen alt?

Skrevet

Hehe nei jeg tenkte ikke på den store romantikken når det kom til brygga , det skal jeg si meg enig i! Men alt annet gjør det til en god opplevelse... Og trykket er ikke det verste nå..... Og den fine solnedgangen man får se når man sitter der :)

OM dere velger brygga er det stedet mener nå jeg. Tjøme har jeg vært lite borti sånn sett :)

Anonymous poster hash: 42925...fde

Skrevet

Hehe nei jeg tenkte ikke på den store romantikken når det kom til brygga , det skal jeg si meg enig i! Men alt annet gjør det til en god opplevelse... Og trykket er ikke det verste nå..... Og den fine solnedgangen man får se når man sitter der :)

OM dere velger brygga er det stedet mener nå jeg. Tjøme har jeg vært lite borti sånn sett :)

Skulle ikke være anonym på denne da !!!

Så noen borte v 8glass istad , men romantisk? Der .....? Hehe

Skrevet

Er INGEN bra steder i Tønsberg. 

Anonymous poster hash: f58cb...3ed
Skrevet

Den blå brygge er fantastisk! Feirer bursdagen min der hvert år med familien! :) Hvis man ringer i forveien så skaffer de til veie sjøkreps, helt herlig og heeeelt fersk!

Skrevet

Er INGEN bra steder i Tønsberg.

Anonymous poster hash: f58cb...3ed

Greit nok at Tønsberg ikke er stort og spennende, men noen gode plasser finnes faktisk ......

Skrevet

Engø gård på Tjøme. Bedre blir det ikke.

Men hvor er 8 glass?

Skrevet

McDonald

Skrevet

McDonald

McDonald's, er du helt sprø?! Nå som vi har fått burger king?

Anonymous poster hash: a36d9...dc8

Gjest Sekretøsa
Skrevet

8glass ligger nede ved vannet på venstre side etter brua til tjøme. Samme innkjøring som til mågerø. Kanskje ikke kjemperomantisk, men flott plass med god mat:-)

Skrevet

8glass ligger nede ved vannet på venstre side etter brua til tjøme. Samme innkjøring som til mågerø. Kanskje ikke kjemperomantisk, men flott plass med god mat:-)

Hehe ja eneste stedet med palmer, sand der man sitter osv ( ikke restaurant delen). Mye barn da

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hehe ja eneste stedet med palmer, sand der man sitter osv ( ikke restaurant delen). Mye barn da

Var bare et forslag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...