Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #1 Skrevet 29. juli 2014 Noen må ha vært borti maskina mi Når jeg trykker på en link, kommer denne automatisk opp i ny fane. Trykker jeg på en av favorittene på øverste linje( Chrome) skjer det samme. Skal jo åpnes i samme fane jeg står i. Når jeg vil gå å se på en av de andre fanene, lukkes denne fanen tvert. Så jeg kan ikke se på gamle faner, bare den jeg er i. (Eller lukke den jeg er i for å komme til den bak..) Så irriterende, og vet det bare er et tastetrykk som skal til, men klarer ikke google det! Noen som husker hva jeg må trykke på? Trykket litt selv, og trykket bort æøå(endret tastatur), så tør ikke overdrive Anonymous poster hash: 1e7d5...2dd
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #2 Skrevet 29. juli 2014 Dytter, trenger hjelp! Anonymous poster hash: 1e7d5...2dd
Marriet Skrevet 29. juli 2014 #3 Skrevet 29. juli 2014 Når je ringer IT avdelingen spør de bestandig om je har skrudd av og på maskinen. Prøvd det?
DaenerysStorm Skrevet 29. juli 2014 #4 Skrevet 29. juli 2014 Du må bare gå inn på innstillingene i Chrome Er noe a'la "Åpne lenke i ny fane"
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #5 Skrevet 29. juli 2014 Det var faktisk så enkelt som å slå av maskina Hadde ikke trodd det Takk dere HI Anonymous poster hash: 1e7d5...2dd
Marriet Skrevet 29. juli 2014 #6 Skrevet 29. juli 2014 Det var faktisk så enkelt som å slå av maskina Hadde ikke trodd det Takk dere HIAnonymous poster hash: 1e7d5...2dd Nei dra meg nå baklengs... Der ser du! Eller der ser jeg! ITavdelinga er altså ikke heeelt håpløs bestandig
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #7 Skrevet 29. juli 2014 Det var faktisk så enkelt som å slå av maskina Hadde ikke trodd det Takk dere HIAnonymous poster hash: 1e7d5...2dd Nei dra meg nå baklengs... Der ser du! Eller der ser jeg! ITavdelinga er altså ikke heeelt håpløs bestandig Ja helt herlig Tusen takk for tipset Har slitt med dusteTrovigo siste mndene i tillegg, og klarte å få den vekk i dag også, ny maskin gitt! :D Anonymous poster hash: 1e7d5...2dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå