Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #1 Skrevet 29. juli 2014 Vi har en tv i stua med tv kanaler. I loftstua har vi en tv med Xbox til spill og film. Nå ønsker mannen seg tv på vårt soverom.. Vi har plass til det. Vi ser ofte på serier om kvelden etter barnet har lagt seg og jeg må innrømme at det hadde vært godt å ligge i senga å se på serier. Men jeg synes det høres voldsomt ut med 3 tver i et hus med 3 personer :-P Hvor mange har dere? Anonymous poster hash: 7929c...ef4
☆☆☆ Skrevet 29. juli 2014 #2 Skrevet 29. juli 2014 Har ein 32" LCD i stova (var utan tv i stova lenge, og ser ikkje behovet for noko stort og flott der) og ein 60" plasma i kjellerstova til film. TV på soveromma er uaktuelt for oss.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #3 Skrevet 29. juli 2014 Vi har en på stua, en i kjellerstua og en på vårt soverom. Alle tre har mange kanaler å 2 har spillboks og film. Anonymous poster hash: caf97...e88
Villbringebringebær Skrevet 29. juli 2014 #4 Skrevet 29. juli 2014 Vi har en, vet ikle størrelse eller merke. Den fungerer helt fint.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #5 Skrevet 29. juli 2014 I stua, tenåringens rom og vårt rom. Jeg koser meg med serier når jeg legger meg Har også blitt noen heftige mareritt, da jeg har sovnet i en film eller skummel serie. Våkner opp og opplever at det er pga det jeg sovnet til. Akkurat som om jeg er i filmen, det som skjer på skjermen skjer i hodet Er litt sløv å sette på timer hahaha! Anonymous poster hash: 48a17...e9e
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #6 Skrevet 29. juli 2014 Vi har en tv, den er litt stor og står i stua. Anonymous poster hash: b9718...93e
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #7 Skrevet 29. juli 2014 En normal tv i stue m/tv-kanaler. En svær tv i kjellerstua med kanaler og noe filmutstyr og playstation. En ganske liten tv på soverommet som vi kan spille netflix, youtube osv på, ingen tv-kanaler. Anonymous poster hash: 5aab3...888
Serepta Skrevet 29. juli 2014 #8 Skrevet 29. juli 2014 En liten på kjøkkenet En liten i loftstuen som er tilkoblet Ps3 En passe stor i loftstuen / TV stuen
millemille Skrevet 29. juli 2014 #9 Skrevet 29. juli 2014 1 og den står på stua. Kunne gjerne helt uten.
anonymsuperbruker Skrevet 29. juli 2014 #10 Skrevet 29. juli 2014 Vi har en tv i stua med tv kanaler. I loftstua har vi en tv med Xbox til spill og film. Nå ønsker mannen seg tv på vårt soverom.. Vi har plass til det. Vi ser ofte på serier om kvelden etter barnet har lagt seg og jeg må innrømme at det hadde vært godt å ligge i senga å se på serier. Men jeg synes det høres voldsomt ut med 3 tver i et hus med 3 personer :-P Hvor mange har dere? Anonymous poster hash: 7929c...ef4 Ingen!
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #11 Skrevet 29. juli 2014 Mannen min ville gjerne har tv på soverommet, men jeg ser virkelig ikke poenget når vi kan se på tv i stua. Ligge kan vi også gjøre i sofaen. Kan ikke se annet `fornuftig` bruk av tv på soverommet enn at mannen min vil se på porr og ronke i senga. Og vi har to tv`er. En i stua og en på loftet. Anonymous poster hash: f0fc8...e6e
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #12 Skrevet 29. juli 2014 Vi har 2, en i stuen og en i kjellerstuen. Noe TV på soverommet er helt uaktuelt, der sover vi. Ipad, PC eller telefon er heller ikke velkomment på soverommet her, jeg mener det forstyrrer søvnen og ikke er bra å stirre inn i disse skjermene helt til man sovner om kvelden. Har fire barn fra 5 til 13 år og vi klarer oss fint med 2 TV'er ihvertfall. Anonymous poster hash: 20fbb...78b
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #13 Skrevet 29. juli 2014 Vi har én 55 tommer tv i stuen, med DVD, Blue Ray, kanaler og AppleTV koblet til. Trenger ikke flere tv-er for vi ser i grunn ikke så mye på tv. Går mest i nyheter og tv-serier. Anonymous poster hash: 66ccd...cc1
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #14 Skrevet 29. juli 2014 Vi har en. Regner med det blir en på rommet til sønnen vår også når han blir større, men på soverommet vårt blir det ikke. Anonymous poster hash: ba270...636
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #15 Skrevet 29. juli 2014 4 i forskjellige rom, men bare to av de blir brukt Anonymous poster hash: e4bcf...a16
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 29. juli 2014 #16 Skrevet 29. juli 2014 Vi har 3 . En i stua og en på hvert av ungene sitt rom.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #17 Skrevet 29. juli 2014 Vi har 7 stk. En stor på stua, en stor på soverommet vårt, en litt mindre på hvert av barna sine rom, en liten en på kjøkkenet og en liten en på badet. Anonymous poster hash: 17832...229
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #18 Skrevet 29. juli 2014 Vi har tre barn og èn tv. That's it! Anonymous poster hash: ca610...460
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #19 Skrevet 29. juli 2014 Vi er 4 stykker, tven står i stua. Anonymous poster hash: 08fa9...6ff
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #20 Skrevet 29. juli 2014 2. En i stua og en i loftsstua. Anonymous poster hash: 91040...f20
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #21 Skrevet 29. juli 2014 40" smart tv på stua & en gammel 44" på soveromet. vi hadde hver vår når vi flytta sammen så da ble det sån. vi har ikke tv kanaler men har en pc koblet opp på hver av dem sån at vi har netflix viasat osv & kan laste ned vet mannen vil ha en til på rommet sitt men jeg syntes det holder med de 4 35" pc skjermene han har der inne Anonymous poster hash: 43e60...03c
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #22 Skrevet 29. juli 2014 Vi har en. Den er ganske liten (32tommer) og har 8 kanaler, en wii u, en ps3, dvdspiller og en liten pc kobla til. Den står på stua og brukes mest til spill og filmer. Trenger noen å bruke andre skjermer har vi et par ipader og en stasjonær pc med relativt stor skjerm. Anonymous poster hash: 879d6...fe6
Gjest lillehi Skrevet 29. juli 2014 #23 Skrevet 29. juli 2014 En. En gammel tjukk tv som jeg klapper fint på hver dag for at den ikke skal slutte å virke😉 22 tommer
*Yuna* Skrevet 29. juli 2014 #24 Skrevet 29. juli 2014 To. En i stua og en i kjellerstuen. Kanalpakke på begge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå