Gå til innhold

Hvor mange tv'er har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en tv i stua med tv kanaler.

I loftstua har vi en tv med Xbox til spill og film.

Nå ønsker mannen seg tv på vårt soverom.. Vi har plass til det. Vi ser ofte på serier om kvelden etter barnet har lagt seg og jeg må innrømme at det hadde vært godt å ligge i senga å se på serier.

Men jeg synes det høres voldsomt ut med 3 tver i et hus med 3 personer :-P

Hvor mange har dere?

Anonymous poster hash: 7929c...ef4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ein 32" LCD i stova (var utan tv i stova lenge, og ser ikkje behovet for noko stort og flott der) og ein 60" plasma i kjellerstova til film.

TV på soveromma er uaktuelt for oss.

Skrevet

Vi har en på stua, en i kjellerstua og en på vårt soverom. Alle tre har mange kanaler å 2 har spillboks og film.

Anonymous poster hash: caf97...e88

Skrevet

Vi har en, vet ikle størrelse eller merke. Den fungerer helt fint.

Skrevet

I stua, tenåringens rom og vårt rom. Jeg koser meg med serier når jeg legger meg :) Har også blitt noen heftige mareritt, da jeg har sovnet i en film eller skummel serie. Våkner opp og opplever at det er pga det jeg sovnet til. Akkurat som om jeg er i filmen, det som skjer på skjermen skjer i hodet :D Er litt sløv å sette på timer hahaha!

Anonymous poster hash: 48a17...e9e

Skrevet

Vi har en tv, den er litt stor og står i stua.

Anonymous poster hash: b9718...93e

Skrevet

En normal tv i stue m/tv-kanaler. En svær tv i kjellerstua med kanaler og noe filmutstyr og playstation. En ganske liten tv på soverommet som vi kan spille netflix, youtube osv på, ingen tv-kanaler.

Anonymous poster hash: 5aab3...888
Skrevet

En liten på kjøkkenet

En liten i loftstuen som er tilkoblet Ps3

En passe stor i loftstuen / TV stuen

Skrevet

1 og den står på stua. Kunne gjerne helt uten.

Skrevet

Vi har en tv i stua med tv kanaler.

I loftstua har vi en tv med Xbox til spill og film.

Nå ønsker mannen seg tv på vårt soverom.. Vi har plass til det. Vi ser ofte på serier om kvelden etter barnet har lagt seg og jeg må innrømme at det hadde vært godt å ligge i senga å se på serier.

Men jeg synes det høres voldsomt ut med 3 tver i et hus med 3 personer :-P

Hvor mange har dere?

Anonymous poster hash: 7929c...ef4

Ingen! :)

Skrevet

Mannen min ville gjerne har tv på soverommet, men jeg ser virkelig ikke poenget når vi kan se på tv i stua. Ligge kan vi også gjøre i sofaen. Kan ikke se annet `fornuftig` bruk av tv på soverommet enn at mannen min vil se på porr og ronke i senga. 

Og vi har to tv`er. En i stua og en på loftet. 

Anonymous poster hash: f0fc8...e6e
Skrevet

Vi har 2, en i stuen og en i kjellerstuen.

Noe TV på soverommet er helt uaktuelt, der sover vi. Ipad, PC eller telefon er heller ikke velkomment på soverommet her, jeg mener det forstyrrer søvnen og ikke er bra å stirre inn i disse skjermene helt til man sovner om kvelden.

Har fire barn fra 5 til 13 år og vi klarer oss fint med 2 TV'er ihvertfall.

Anonymous poster hash: 20fbb...78b
Skrevet

Vi har én 55 tommer tv i stuen, med DVD, Blue Ray, kanaler og AppleTV koblet til. Trenger ikke flere tv-er for vi ser i grunn ikke så mye på tv. Går mest i nyheter og tv-serier.

Anonymous poster hash: 66ccd...cc1

Skrevet

Vi har en. Regner med det blir en på rommet til sønnen vår også når han blir større, men på soverommet vårt blir det ikke.

Anonymous poster hash: ba270...636
Skrevet

4 i forskjellige rom, men bare to av de blir brukt

Anonymous poster hash: e4bcf...a16
Skrevet

Vi har 3 . En i stua og en på hvert av ungene sitt rom.

Skrevet

Vi har 7 stk. En stor på stua, en stor på soverommet vårt, en litt mindre på hvert av barna sine rom, en liten en på kjøkkenet og en liten en på badet. :)

Anonymous poster hash: 17832...229

Skrevet

Vi har tre barn og èn tv. That's it!

Anonymous poster hash: ca610...460

Skrevet

Vi er 4 stykker, tven står i stua.

Anonymous poster hash: 08fa9...6ff
Skrevet

2. En i stua og en i loftsstua.

Anonymous poster hash: 91040...f20

Skrevet

40" smart tv på stua & en gammel 44" på soveromet. vi hadde hver vår når vi flytta sammen så da ble det sån. vi har ikke tv kanaler men har en pc koblet opp på hver av dem sån at vi har netflix viasat osv & kan laste ned :) vet mannen vil ha en til på rommet sitt men jeg syntes det holder med de 4 35" pc skjermene han har der inne :P

Anonymous poster hash: 43e60...03c
Skrevet

Vi har en. Den er ganske liten (32tommer) og har 8 kanaler, en wii u, en ps3, dvdspiller og en liten pc kobla til. Den står på stua og brukes mest til spill og filmer.

Trenger noen å bruke andre skjermer har vi et par ipader og en stasjonær pc med relativt stor skjerm.

Anonymous poster hash: 879d6...fe6

Gjest lillehi
Skrevet

En. En gammel tjukk tv som jeg klapper fint på hver dag for at den ikke skal slutte å virke😉 22 tommer

Skrevet

To. En i stua og en i kjellerstuen. Kanalpakke på begge.

Skrevet

Vi er tre stykker og har en tv i stua.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...