Gå til innhold

Er denne svaaaaaaaaaak positiv? (Bilde)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke morgenurin, jeg tok en bare litt sånn tilfeldigvis.

Jeg ser en ekstremt svak antydning til strek. En venninne så det samme.

Var lettere å se på telefon-bildet enn på pcen. Men jeg ser streken hvis jeg tilter skjermen bakover sånn at bildet mørkner litt.

 

Noen andre som ser den?

 

(Alle kommentarer om at "Kan du ikke bare vente å se??" er ikke nødvendige :P

Og JA jeg skal teste på nytt om noen dager, men det er jo gøy å spekulere :) )

 

Ikke sikkert noen andre ser den, den er litt sterke på mobilbildet, men.

Alltid gøy å sjekke :)



Anonymous poster hash: 6b820...20d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

 

Det er ikke morgenurin, jeg tok en bare litt sånn tilfeldigvis.

Jeg ser en ekstremt svak antydning til strek. En venninne så det samme.

Var lettere å se på telefon-bildet enn på pcen. Men jeg ser streken hvis jeg tilter skjermen bakover sånn at bildet mørkner litt.

 

Noen andre som ser den?

 

(Alle kommentarer om at "Kan du ikke bare vente å se??" er ikke nødvendige :P

Og JA jeg skal teste på nytt om noen dager, men det er jo gøy å spekulere :) )

 

Ikke sikkert noen andre ser den, den er litt sterke på mobilbildet, men.

Alltid gøy å sjekke :)

Anonymous poster hash: 6b820...20d

 

 

Kom ikke bildet med??

 

Prøver igjen.

Anonymous poster hash: 6b820...20d

 

Anonymous poster hash: 6b820...20d

post-42-0-28780900-1406629802_thumb.jpg

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Litt enklere å svare om du legger ved bilde!? ;)

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Litt enklere å svare om du legger ved bilde!? ;)

Så det nå! Jeg ser en svaaak strek der, ja :)

Skrevet

Svak strek der. Hvor mange dpo er du? 



Anonymous poster hash: 766f3...f7b
Skrevet

Jeg ser en veldig svak strek :)



Anonymous poster hash: 27f53...69e
Skrevet

Ja den er ekstremt svak.

Lettere å se på mobilbildet, som sagt.

 

Problemet er at jeg ikke vet hvor mange dpo. Jeg har pcos, og mine sykluser er så uregelmessige at jeg ikke har kontroll på hva som kommer når.

Siste blødningen var 12 juni, men da er jeg jo 5-6 uker på vei? Da skulle vel testen vært sterkere?

 

Men ettersom jeg har veldig uregelmessigheter i kroppen, så vet man jo aldri når man er blitt gravid eller ei.

 

HI



Anonymous poster hash: 6b820...20d
Skrevet

Nja den kan hende du har sen stigning av hcg. Den var veldig veldig svak den streken. Prøv å ta en i morgen tidlig også

 

Anonymous poster hash: 87485...054

Skrevet

Om du er 5-6 uker på vei så burden den vel ha vært sterkere. 



Anonymous poster hash: 766f3...f7b
Skrevet

Ser en veldig svak strek 😊

Skrevet

ser ingenting



Anonymous poster hash: 6d34d...7be
Skrevet

Ser en veldig véldig svak strek men det fikk jeg også på aller første test (dog pittelitt sterkere enn din, men..). Er 12+5 i dag :) Få høre om noen dager!

Skrevet

Hadde helt ærlig ikke forventet at andre skulle se den :P

 

Men dette er jo veldig spennende. Jeg får prøve på nytt på morgenurinen i morgen :)

 

Tusen takk :)



Anonymous poster hash: 6b820...20d
Skrevet

5-6 uker på vei var min soleklar, like sterk som kontrollstreken. Men vi er forskjellige.

Så en svak strek :)

 

Anonymous poster hash: a99e4...320

Skrevet

slik strek får jeg på alle de testene.. selv om jeg ikke er gravid...  er det ikke en skyggestrek?

 



Anonymous poster hash: ee4c0...903
Skrevet

Ja men som sagt, jeg er ikke sikker på hvor mange uker det er 😊

 

Anonymous poster hash: 6b820...20d

Skrevet

Ser mye urinskvetter, og muligens en microskopisk svaaaaaak strek..

 

Anonymous poster hash: fd012...e1f

Skrevet

Jeg har også pcos og hadde innsett. Tok en test 6 dager etter innsett og hadde samme strek på min, 12 dager etter innsett var den soleklar! Nå er jeg over halvveis med ei litta jente! Siden du har pcos så kan du ha syklus som meg med meget sen eggløsning (om den i det hele tatt kommer..) Så det kan bare være få dager siden eggløsning og at egget akkuratt ha festet seg?

Skrevet

Jeg har også pcos og hadde innsett. Tok en test 6 dager etter innsett og hadde samme strek på min, 12 dager etter innsett var den soleklar! Nå er jeg over halvveis med ei litta jente! Siden du har pcos så kan du ha syklus som meg med meget sen eggløsning (om den i det hele tatt kommer..) Så det kan bare være få dager siden eggløsning og at egget akkuratt ha festet seg?

 

 

Åh så godt å høre fra noen som også har pcos :)

Ja det kan hende, at min eggløsning kommer senere. Det er 2 uker og 3 dager siden siste samleie, så det kan ikke ha vært bare for noen dager siden. Men hcg kan jo stige tregt. Jeg får nesten bare teste på nytt i morgen tidlig, og evt om noen dager igjen :)

 

Takk!

HI

 

Anonymous poster hash: 6b820...20d

Skrevet

Ser den svake streken uten problem selv i sollys

Skrevet

Ser den svake streken uten problem selv i sollys

 

Tusen takk :)

 

Men hvor stor er sjansen for at dette bare er falsk positiv?

 

HI

 

Anonymous poster hash: 6b820...20d

Skrevet

 

Ser den svake streken uten problem selv i sollys

 

Tusen takk :)

 

Men hvor stor er sjansen for at dette bare er falsk positiv?

 

HI

 

Anonymous poster hash: 6b820...20d

 

Jeg har fått svake skyggestreker før uten å være gravid, men da har de vært MYE svakere enn den du la ut nå i alle fall:)

Skrevet

 

 

Ser den svake streken uten problem selv i sollys

 

Tusen takk :)

 

Men hvor stor er sjansen for at dette bare er falsk positiv?

 

HI

 

Anonymous poster hash: 6b820...20d

 

Jeg har fått svake skyggestreker før uten å være gravid, men da har de vært MYE svakere enn den du la ut nå i alle fall:)

 

 

Har kjøpt ny test som skal taes i morgen tidlig. 

Dette blir spennende ;)

 

Anonymous poster hash: 6b820...20d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...