Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #1 Skrevet 29. juli 2014 Det er ikke morgenurin, jeg tok en bare litt sånn tilfeldigvis. Jeg ser en ekstremt svak antydning til strek. En venninne så det samme. Var lettere å se på telefon-bildet enn på pcen. Men jeg ser streken hvis jeg tilter skjermen bakover sånn at bildet mørkner litt. Noen andre som ser den? (Alle kommentarer om at "Kan du ikke bare vente å se??" er ikke nødvendige Og JA jeg skal teste på nytt om noen dager, men det er jo gøy å spekulere ) Ikke sikkert noen andre ser den, den er litt sterke på mobilbildet, men. Alltid gøy å sjekke Anonymous poster hash: 6b820...20d
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #2 Skrevet 29. juli 2014 Det er ikke morgenurin, jeg tok en bare litt sånn tilfeldigvis. Jeg ser en ekstremt svak antydning til strek. En venninne så det samme. Var lettere å se på telefon-bildet enn på pcen. Men jeg ser streken hvis jeg tilter skjermen bakover sånn at bildet mørkner litt. Noen andre som ser den? (Alle kommentarer om at "Kan du ikke bare vente å se??" er ikke nødvendige Og JA jeg skal teste på nytt om noen dager, men det er jo gøy å spekulere ) Ikke sikkert noen andre ser den, den er litt sterke på mobilbildet, men. Alltid gøy å sjekke Anonymous poster hash: 6b820...20d Kom ikke bildet med?? Prøver igjen. Anonymous poster hash: 6b820...20d Anonymous poster hash: 6b820...20d
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 29. juli 2014 #3 Skrevet 29. juli 2014 Litt enklere å svare om du legger ved bilde!?
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 29. juli 2014 #4 Skrevet 29. juli 2014 Litt enklere å svare om du legger ved bilde!? Så det nå! Jeg ser en svaaak strek der, ja
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #6 Skrevet 29. juli 2014 Svak strek der. Hvor mange dpo er du? Anonymous poster hash: 766f3...f7b
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #7 Skrevet 29. juli 2014 Jeg ser en veldig svak strek Anonymous poster hash: 27f53...69e
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #8 Skrevet 29. juli 2014 Ja den er ekstremt svak. Lettere å se på mobilbildet, som sagt. Problemet er at jeg ikke vet hvor mange dpo. Jeg har pcos, og mine sykluser er så uregelmessige at jeg ikke har kontroll på hva som kommer når. Siste blødningen var 12 juni, men da er jeg jo 5-6 uker på vei? Da skulle vel testen vært sterkere? Men ettersom jeg har veldig uregelmessigheter i kroppen, så vet man jo aldri når man er blitt gravid eller ei. HI Anonymous poster hash: 6b820...20d
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #9 Skrevet 29. juli 2014 Nja den kan hende du har sen stigning av hcg. Den var veldig veldig svak den streken. Prøv å ta en i morgen tidlig også Anonymous poster hash: 87485...054
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #10 Skrevet 29. juli 2014 Om du er 5-6 uker på vei så burden den vel ha vært sterkere. Anonymous poster hash: 766f3...f7b
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #13 Skrevet 29. juli 2014 ser ingenting Anonymous poster hash: 6d34d...7be
Babel80 Skrevet 29. juli 2014 #14 Skrevet 29. juli 2014 Ser en veldig véldig svak strek men det fikk jeg også på aller første test (dog pittelitt sterkere enn din, men..). Er 12+5 i dag Få høre om noen dager!
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #15 Skrevet 29. juli 2014 Hadde helt ærlig ikke forventet at andre skulle se den Men dette er jo veldig spennende. Jeg får prøve på nytt på morgenurinen i morgen Tusen takk Anonymous poster hash: 6b820...20d
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #16 Skrevet 29. juli 2014 5-6 uker på vei var min soleklar, like sterk som kontrollstreken. Men vi er forskjellige. Så en svak strek Anonymous poster hash: a99e4...320
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #17 Skrevet 29. juli 2014 slik strek får jeg på alle de testene.. selv om jeg ikke er gravid... er det ikke en skyggestrek? Anonymous poster hash: ee4c0...903
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #18 Skrevet 29. juli 2014 Ja men som sagt, jeg er ikke sikker på hvor mange uker det er 😊 Anonymous poster hash: 6b820...20d
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #19 Skrevet 29. juli 2014 Ser mye urinskvetter, og muligens en microskopisk svaaaaaak strek.. Anonymous poster hash: fd012...e1f
Mamma-til-Emma Skrevet 29. juli 2014 #20 Skrevet 29. juli 2014 Jeg har også pcos og hadde innsett. Tok en test 6 dager etter innsett og hadde samme strek på min, 12 dager etter innsett var den soleklar! Nå er jeg over halvveis med ei litta jente! Siden du har pcos så kan du ha syklus som meg med meget sen eggløsning (om den i det hele tatt kommer..) Så det kan bare være få dager siden eggløsning og at egget akkuratt ha festet seg?
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #21 Skrevet 29. juli 2014 Jeg har også pcos og hadde innsett. Tok en test 6 dager etter innsett og hadde samme strek på min, 12 dager etter innsett var den soleklar! Nå er jeg over halvveis med ei litta jente! Siden du har pcos så kan du ha syklus som meg med meget sen eggløsning (om den i det hele tatt kommer..) Så det kan bare være få dager siden eggløsning og at egget akkuratt ha festet seg? Åh så godt å høre fra noen som også har pcos Ja det kan hende, at min eggløsning kommer senere. Det er 2 uker og 3 dager siden siste samleie, så det kan ikke ha vært bare for noen dager siden. Men hcg kan jo stige tregt. Jeg får nesten bare teste på nytt i morgen tidlig, og evt om noen dager igjen Takk! HI Anonymous poster hash: 6b820...20d
Bustetroll Skrevet 29. juli 2014 #22 Skrevet 29. juli 2014 Ser den svake streken uten problem selv i sollys
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #23 Skrevet 29. juli 2014 Ser den svake streken uten problem selv i sollys Tusen takk Men hvor stor er sjansen for at dette bare er falsk positiv? HI Anonymous poster hash: 6b820...20d
Bustetroll Skrevet 29. juli 2014 #24 Skrevet 29. juli 2014 Ser den svake streken uten problem selv i sollys Tusen takk Men hvor stor er sjansen for at dette bare er falsk positiv? HI Anonymous poster hash: 6b820...20d Jeg har fått svake skyggestreker før uten å være gravid, men da har de vært MYE svakere enn den du la ut nå i alle fall:)
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #25 Skrevet 29. juli 2014 Ser den svake streken uten problem selv i sollys Tusen takk Men hvor stor er sjansen for at dette bare er falsk positiv? HI Anonymous poster hash: 6b820...20d Jeg har fått svake skyggestreker før uten å være gravid, men da har de vært MYE svakere enn den du la ut nå i alle fall:) Har kjøpt ny test som skal taes i morgen tidlig. Dette blir spennende Anonymous poster hash: 6b820...20d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå