Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #1 Skrevet 29. juli 2014 Ser et program nå om folk som føder hjemme og vil derfor ha med barna på fødselen. Er dette noe å se for et lite barn,da? Du ser skikkelig på de eldre barna (spesielt guttene) at det er skikkelig flaut å se mor naken og hylende og de sitter mest gjemt bort i hjørnet med en ipad. Og tenk om noe går galt... Hva tenker dere? Anonymous poster hash: 02fd1...b87
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #2 Skrevet 29. juli 2014 Jeg vil tro at et barn får sitt livs traume av å være med på fødsel.. Kan ikke noe om psykologien altså, så ikke faglig begrunnet påstand, men kan tenke meg til at det må være grusomt. Anonymous poster hash: eb0d8...95c
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #3 Skrevet 29. juli 2014 Mine var med til en viss grad. De så bare ikke da baby kom ut. Gikk på et annet rom da hodet var på vei ut. Uplanlagt hjemmefødsel. Jeg lager ikke lyd under fødsel da. Synes ikke om at barn skal være med på fødsel. De har ingen utbytte av det. Er de store nok brenner det seg fast på netthinna og de glemmer det aldri. Anonymous poster hash: 0a1f3...91b
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #4 Skrevet 29. juli 2014 Jeg følte JEG fikk mitt livs traume av å være med på fødselen, så kan ikke fatte de som vil ha hele slekta med seg. Og lurer på om folk sier ja til å bli med for å ikke såre den fødende? Hi Anonymous poster hash: 02fd1...b87
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #5 Skrevet 29. juli 2014 Ei venninne måtte ha fireåringen sin på fødselen. Hun ble dumpet av barnefar 2 dager før termin, og fødte på termindagen. Ingen venner, familie eller andre som kunne ta 4-åringen og hun måtte kjøre til sykehuset selv med rier fordi det ikke var taxi å oppdrive på denne tiden av døgnet. Fireåringen gikk ut i det hode kom ut selvfølgelig. Anonymous poster hash: 25257...1e4
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #6 Skrevet 29. juli 2014 Nei fy faen. Så vidt mannen får være med, jeg er et troll når jeg føder, og det unner jeg ingen. Anonymous poster hash: 83c5c...9cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå