Gå til innhold

Hvorfor bruker du BH? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: 9b289...be2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker det ikke. Bruker komfortable bomullstopper i stedet.

Skrevet

Fordi at etter tre barn og et vekttap på 30 kg så er de ikke like struttende som før. De trenger litt hjelp med struttingen 😊

Skrevet

Fordi at uten den er der fare for å gi noen blåveis hver gang jeg snur meg litt fort.

Skrevet

Fordi det er kult!

Anonymous poster hash: cbe7c...9b3

Skrevet

Fordi det ser bedre ut med enn uten.

Skrevet

Jeg får vondt i ryggen uten, og selv om de står fint gjør det vondt når jeg beveger meg fort.

Anonymous poster hash: ab8ae...9d7

Skrevet

Er der noen som ikke bruker BH ?

Anonymous poster hash: 8a95e...307

Skrevet

For støtte og utseende. I tillegg blir det klamt under puppa hvis jeg ikke bruker bh i denne hete sommeren.

Anonymous poster hash: 10c95...834

Skrevet

Det gjør bevegelse til en mer behagelig ting. Det ser penere ut med enn uten. Det skjuler nipler som er blitt "store" etter amming, og som alltid ser litt stive ut, selv når de ikke er det.

Anonymous poster hash: 1e306...05d
Skrevet

For å gi støtte og ikke få hengepupper

Anonymous poster hash: 1344c...aff
Skrevet

For å beskytte meg mot minstemann. Så fort han øyner blotte pupper,hopper han etter og glafser. Da vil han ikke gjøre noen ting,bare ta på puppene! Kan være hard mot dem også om jeg prøver å vri meg unna. Han er 3år og sluttet å amme da han var 1. Vet ikke min arme råd på glafsinga,bare BH som hjelper!

Skrevet

Fordi jeg har store pupper, så godt med hold.

Anonymous poster hash: 70243...b23

Skrevet

Hvis ikke tråkker jeg på dem!

Anonymous poster hash: f6f85...c18

Skrevet

Mange grunner:) For å få en pen kløft, noe som ikke er aktuelt uten BH. For å ikke flashe nipples. Fordi fint undertøy redder dagen.

Skrevet

Går med i hverdagen, fordi det ser bedre ut, men hjemme bruker jeg ofte trange bomullstopper istedet. Kan også gå uten under enkelte kjoler som krever det, men er da avhengig av at de strammer litt rundt/under bysten.

Synes puppene mine har tapt seg etter en runde med svangerskap og amming, så når jeg er ferdig med neste runde kommer jeg nok til å få fikset på dem.

Skrevet

Fordi det er sossialt uakseptabelt å gå uten. (dropper det så ofte jeg kan)

Anonymous poster hash: 0c73f...ca6
Skrevet

Fordi det ikke er kult å se ut som 10 år gammel gutt på overkroppen. Bruker BH for å skape en illusjon om at jeg faktisk har pupper.

Anonymous poster hash: 089ca...cf9
Skrevet

For å slippe å ha puppene nede ved knea :sukk:

Anonymous poster hash: ca8d6...f1e
Skrevet

Fordi jeg har store pupper, da er det viktig med god støtte for å forebygge nakke problemer. Og bruker man ikke bh vil de bli enda mer hengete og ødelagt.

Anonymous poster hash: f2d59...022

Skrevet

Synes det er mer behagelig. Siden jeg har silikon er de i utgangspunktet rimelig faste, men bruker det uansett.

Anonymous poster hash: aadca...ffb
Skrevet

Fordi den gir støtte, det ser finere ut. Skjønner meg ikke på folk som ikke bruker bh, det ser ikke fint ut

Anonymous poster hash: a6ee5...adb

Skrevet

Fordi det gjør vondt å gå i trapper og løpe uten, og at det ser mer stelt ut. Føler ikke jeg kan ta imot selv foreldre på besøk uten BH (med klær over selvsagt, det føles vågalt. Hjemme med mannen går jeg uten hele tiden dog.

Anonymous poster hash: d6056...46f

Skrevet

Må jeg forklare?

Skrevet

Hehe nei du må ikke forklare

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...