Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #1 Skrevet 28. juli 2014 Er ganske fersk sykepleier og fikk bare jobbet 6 mnd før jeg måtte ut i permisjon med baby. Skal starte på jobb imorgen igjen og gruer meg sånn! Føler ikke jeg kan noe som helst og er alene sykepleier på natt. Har assistent med meg da. Var trygg i jobben før permen, men nå!? Huff... Anonymous poster hash: bcf9a...0f3
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #2 Skrevet 28. juli 2014 Drøyt at du skal aleine på nattevakt hvis ikke du føler deg klar for det. Hva slags institusjon er det snakk om? Du kan nok mer enn du tror Anonymous poster hash: a17c2...a62
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #3 Skrevet 28. juli 2014 Be om opplæringsvakter. Du har rett på 3 før du må ut i det på egenhånd. Hvorfor er du helt alene Spl? Anonymous poster hash: cc7a6...bd5
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #4 Skrevet 28. juli 2014 Man får jo ikke opplæringsvakter etter permisjon. Hun sier jo hun har jobbet 6 mnd før permisjon og da har hun ikke krav på flere opplæringsvakter. Og der jeg jobber er det helt normalt å være alene sykepleier på jobb. Anonymous poster hash: 3212b...c13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå