Gå til innhold

Svigerforeldrene sniker på face. Tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dei bor ikke på samme plass som oss, og dei er blitt medlem i kjøp salg gruppene vi er i, kun for å snike på hva vi kjøper og selger der. Det er så irriterende 😡 dei snike på profilen til alle vennene våres og. Går det an og gjør noe slik dei ikke får opp varsel når jeg poster noe på ei gruppe?

Anonymous poster hash: 1696a...1f7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det så farlig om de ser hva du/dere kjøper/selger da?

Anonymous poster hash: 1f8f6...fd8

Skrevet

Baksiden med sosiale medier. Hvorfor irriterer det deg sånn? Jeg undrer mer på hva i alle dager de får ut av det.

Anonymous poster hash: 5dc7e...627

Skrevet

Men hvordan vet dere at de ser på profilene til vennene deres? ^kanskje dum nå*

Anonymous poster hash: e6a19...aa1
Skrevet

Fordi di er så ærlige å si det 😄

Skrevet

Fordi di er så ærlige å si det

Å ja da så :P  

Anonymous poster hash: e6a19...aa1

Skrevet

Storm i vannglass!!!

Så la være å være på Facebook da!

Anonymous poster hash: 73893...9fb

Skrevet

Stakkars deg, dette høres forferdelig ut! De som ikke har besteforeldre til barna sine burde virkelig være glade, så slipper de sniking på Face og andre ting som ødelegger hverdagen totalt. For en nepe du er!

Anonymous poster hash: f302c...6e9

Skrevet

Stakkars deg, dette høres forferdelig ut! De som ikke har besteforeldre til barna sine burde virkelig være glade, så slipper de sniking på Face og andre ting som ødelegger hverdagen totalt. For en nepe du er!Anonymous poster hash: f302c...6e9

Vi har sniking og slarving, men ikke på Facebook, i "virkeligheten"... Endte opp med at vi kuttet kontalten til et minimum - ikke vite i å omgi seg med slike folk

Anonymous poster hash: 135b4...ced

Skrevet

Kva er det du kjøper og selger som er så hemmelig da?

Tips til sosiale medier; ikkje legg ut noko du ikkje vil dele med omverda.

Skrevet

Å herregud, her er det den onde svigerdatter som skal tas igjen ja!

Hadde følt meg overvåket selv, om noen hadde fulgt i så stor grad med på hva jeg gjorde på FB. Og jeg ville da aldri blitt medlem av en gruppe bare for å følge med på hva noen gjør, eller sjekket ut noens venner på Facebook. Selv om man har LOV til å gjøre dette, betyr ikke det at det ikke er dritsært.

Anonymous poster hash: dc4f6...6e2
Skrevet

Hadde følt meg overvåket selv, om noen hadde fulgt i så stor grad med på hva jeg gjorde på FB. Og jeg ville da aldri blitt medlem av en gruppe bare for å følge med på hva noen gjør, eller sjekket ut noens venner på Facebook. Selv om man har LOV til å gjøre dette, betyr ikke det at det ikke er dritsært.

Sært og utidig. Men det einaste ein kan kontrollere i situasjonen er i kva grad ein skal la seg irritere.
Skrevet

Sært og utidig. Men det einaste ein kan kontrollere i situasjonen er i kva grad ein skal la seg irritere.

Ja sant, det er ikke noe man får gjort med det, annet enn å kanskje ta en prat med dem. 

Skrevet

Det eneste du kan gjøre er nok å fortelle dem at du ikke liker det.

Anonymous poster hash: f25e1...a2a
Skrevet

Skjønner deg Hi

Her ble svigermor medlem på Facebook kun for å følge med på hva vi legger ut. Men jeg var ikke så aktiv fra før og ble enda mindre aktiv etter det, så er ikke så mye hun får ut av det.

Jeg ble irritert på det fordi hun er veldig nysgjerrig og gjerne har en fot for mye inn i vårt privatliv og helst skal vite alt om oss før vi vet det selv.

Anonymous poster hash: b0fff...050
Skrevet

Blokker de, men da må du nok ta støyten som følger med ;)

Skrevet

Kan skjønne deg, jeg bruker facebook mindre pga svigermor. Vi har ikke et godt forhold (hun har det heller ikke til sønnen sin, altså mannen min) og hun har gjort meg deprimert tidligere og jeg takler henne bare ikke! Siden hun MÅ kommenter ALT jeg deler på facebook så deler jeg noe sjeldent da. Jo jeg kunne nok ha slettet henne fra vennelista mi men hun er psykisk ustabil og har et voldsomt temperament, hun hadde laget et helvette for oss om jeg hadde slettet henne der.

Og plutselig begynte hun å følge meg på instagram fordi dattera hennes viste henne et bilde jeg hadde delt der, hun sa at hun laget en instagramkonto pga meg, hun viste egentlig ikke hva instagram er. Samboer er ikke der. Jeg var ganske ny der og ikke fått med meg det med åpen og lukket profil. Så jeg lagde en ny og lukket konto og den vet hun ikke om, ikke dattera heller. Kun lagt til venner som ikke kjenner svigermor, og den kontoen er lukket!

Jeg virker sikkert paranoid men svigermor er fæl og vi er ikke langt unna å bryte kontakten, ett til utbrudd fra henne og hun får ikke møte oss igjen! Ifølge samboer, og jeg er glad for det!

HI siden dine svigers sier at de "overvåker" dere på facebook, hvorfor sier dere bare ikke at det er greit?

Anonymous poster hash: 1942d...ada

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...