Gå til innhold

hmmm tenk om denne terror greiene bare er tull?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt litt. Tenk om dette egentlig bare er en øvelse... hadde Vært sykt egentlig.

Anonymous poster hash: 851e1...9e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at dem hadde noe å bevise etter Utøya, og at dette var måten de gjorde det på. Har ikke i ett eneste sekund trodd på at trusselen har vært reell.

Anonymous poster hash: 7e0a7...0e6
Skrevet

Ja, alt er egentlig en eneste stor konspirasjonsteori. Dere høres ut som sønnen min på 14. Han har vært like paranoid i forhold til dette. Lurt påm politiet er de egentlig terroristene osv. Hadde jo vært genialt.

Anonymous poster hash: 49b76...659

Skrevet

Er mye som skurrer med dette her. Derfor jeg begynte å tenke litt. Et eksempel. Hvorfor i all verden skulle statsministeren dra på ferie i en sånn situasjon osv.

Hi

Anonymous poster hash: 851e1...9e5

Skrevet

Ja, alt er egentlig en eneste stor konspirasjonsteori. Dere høres ut som sønnen min på 14. Han har vært like paranoid i forhold til dette. Lurt påm politiet er de egentlig terroristene osv. Hadde jo vært genialt.

Sunn skepsis kaller jeg det.

Skrevet

Ja, alt er egentlig en eneste stor konspirasjonsteori. Dere høres ut som sønnen min på 14. Han har vært like paranoid i forhold til dette. Lurt påm politiet er de egentlig terroristene osv. Hadde jo vært genialt.Anonymous poster hash: 49b76...659

Sunn skepsis kaller jeg det. Anonymous poster hash: 7e0a7...0e6

Skal hilse og si at noen av de teoriene hans slettes ikke er sunne.

Skrevet

Ja, alt er egentlig en eneste stor konspirasjonsteori. Dere høres ut som sønnen min på 14. Han har vært like paranoid i forhold til dette. Lurt påm politiet er de egentlig terroristene osv. Hadde jo vært genialt.Anonymous poster hash: 49b76...659

Sunn skepsis kaller jeg det. Anonymous poster hash: 7e0a7...0e6

Skal hilse og si at noen av de teoriene hans slettes ikke er sunne.

Ja, nå snakket jeg om min egen skepsis. Å tro at politiet er terroristene er å gå litt vel langt for min del også ;)

Skrevet

Nei, dette er ikke tull. Helt sikkert.

Anonymous poster hash: ce776...28f

Skrevet

Smelle når vi MINST forventer det.. Bare vent å se 😊 jeg er sanndrømmer, og drømte om 3 plasser det ville skje, di var utkledd som politimenn og, og fekk opp orde korrupt og korrupsjon. Vet ikke engang hva det betyr 😲

Anonymous poster hash: 7a0c0...1bc

Skrevet

Smelle når vi MINST forventer det.. Bare vent å se jeg er sanndrømmer, og drømte om 3 plasser det ville skje, di var utkledd som politimenn og, og fekk opp orde korrupt og korrupsjon. Vet ikke engang hva det betyr

Det du sier her er at et korrupt politi vil bombe 3 plasser i Norge?

Yeah right!  :scorpis:

Skrevet

Er nok ikke tull. Selvfølgelig venter de til alt har roet seg.

Skrevet

Ja, det er kok bare tull. Ingen terror skjer. De har lurt oss!

Anonymous poster hash: af53f...5c6

Skrevet

Smelle når vi MINST forventer det.. Bare vent å se jeg er sanndrømmer, og drømte om 3 plasser det ville skje, di var utkledd som politimenn og, og fekk opp orde korrupt og korrupsjon. Vet ikke engang hva det betyr

Du får gå ut med hvilke plasser det vil skje da om du er sanndrømt, eller synes du det er morsomt å se uskyldige bli drept?

Anonymous poster hash: 3697e...fc6

Skrevet

Ingenting ville vært bedre enn at det var tull.

Anonymous poster hash: 3697e...fc6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...