Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #1 Skrevet 28. juli 2014 Noen med babyer som fikk tidlig? Jenta på steaks 4 mnd stikker hendene i munn hele tiden, dytter hekk smokk, flaske og pupp for å putte hele neven inn. Min eldste på 5 år fikk sine to første på samme alder. Kan jo være tilfeldig og.. Anonymous poster hash: fba3a...451
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #2 Skrevet 28. juli 2014 Dette med å putte hendene i munnen trenger ikke alltid ha noe med tannfrembrudd å gjøre. Ofte er det bare det at de har oppdaget hendene sine og munnen er den beste å utforske med. Men siden du har en fra før med tidlig tannfrembrudd er det ikke umulig at det skjer igjen. Begge mine fikk første tann ved nøyaktig samme alder, dog ikke før de var 7 mnd. Anonymous poster hash: 0c6fb...d45
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #3 Skrevet 28. juli 2014 Jeg synes babyen min har slevet enormt hele tiden og alt skal bites på, han har hatt noe i munnen konstant. Han fikk første tanna (eller tennene, han fikk 2 på en gang) da han var 4,5 mnd. Storebroren var nesten 8 mnd før han fikk første. Anonymous poster hash: c493d...c83
stch85 Skrevet 28. juli 2014 #4 Skrevet 28. juli 2014 mi fikk de to første når hun var 4 mnd, så er ikke for tidlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå