Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #1 Skrevet 28. juli 2014 Det nærmer seg ett år siden snuppa kom til verden og jeg har begynt å tenke på selskapet. Vi bor i en bitteliten leilighet men har ikke mye familie i byen så tenkte å invitere de som bor i nærheten på kaffe og kake en søndag, da blir vi 7 stykker + baby. Trangt, men det går. Men sambo mener det er helt forkastelig at vi ikke inviterer også de som bor utenbys, for de "vil jo selvfølgelig komme opp for å feire". Da blir det fort 15-20 stykker om alle kommer. Og det kreves mer servering og blir plutselig en mye større greie enn jeg hadde sett for meg.. Er det lov å ikke invitere alle? Evnt dele opp i flere puljer, så vi tar med min familie en lørdag og hans familie søndag f.eks? Skal alle komme må jeg nesten be noen med større plass om å låne huset deres.. Men vil jo ikke "snyte noen" for feiringen.. Vanskelig! Anonymous poster hash: 19164...d67
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #3 Skrevet 28. juli 2014 Når vi bodde trangt delte vi opp slik at hver side av familien kom på hver sin dag. Da fikk alle være med å feire og vi trengte ikke "ekskludere" noen Anonymous poster hash: 4d611...75b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå