Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #1 Skrevet 28. juli 2014 Snuppa begynner på SFO på fredag, og vi fikk beskjed om at det var lurt å ha med et par innesko. Hva kjøper jeg da? Tøfler? Sandaler? Eller joggesko? Takk for forslag:-) Anonymous poster hash: f5551...8b8
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #2 Skrevet 28. juli 2014 Gjerne sandaler. Anonymous poster hash: 266f6...2ca
Lillestoredeg Skrevet 28. juli 2014 #3 Skrevet 28. juli 2014 Jeg har kjøpt adidas "slippers" til min gutt som begynner på skolen må i august
Babykilo Skrevet 29. juli 2014 #6 Skrevet 29. juli 2014 Det er jo mange muligheter, men vi liker skandaler best. Det er fordi foten får luft og de sitter godt på. På første trinn hadde de en del tid i gymsalen med "løp og lær". Da var det dumt med crocs eller slipperser, fordi de ikke sitter på foten. Så min stemme går til sandaler. :-) Lykke til med skolestart.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #7 Skrevet 29. juli 2014 Angry Birds Crocks med fôr. Anonymous poster hash: 5e6e1...c4f
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #8 Skrevet 29. juli 2014 Det er jo mange muligheter, men vi liker skandaler best. Det er fordi foten får luft og de sitter godt på. På første trinn hadde de en del tid i gymsalen med "løp og lær". Da var det dumt med crocs eller slipperser, fordi de ikke sitter på foten. Så min stemme går til sandaler. :-) Lykke til med skolestart. Her får de ikke bruke sko når sfo har tid i gymsalen. De skal enten ha gymsokker eller barfot. Vi har brukt både sandaler, crocks og småsko til innesko. Anonymous poster hash: d1cc8...9b0
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #9 Skrevet 29. juli 2014 mine har crocks eller sandaler som innesko på skole/SFO. Vibruker gjerne det vi har etter sommeren og kjøper nytt når dette er for smått. i gymsalen får de ikke lov til å bruke noe annet enn joggesko til innebruk pga muligheter for skader. crock, løping i sokkelsesten eller barfødt er fy-fy Anonymous poster hash: 5626c...57f
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #11 Skrevet 29. juli 2014 mine har crocks eller sandaler som innesko på skole/SFO. Vibruker gjerne det vi har etter sommeren og kjøper nytt når dette er for smått. i gymsalen får de ikke lov til å bruke noe annet enn joggesko til innebruk pga muligheter for skader. crock, løping i sokkelsesten eller barfødt er fy-fy Anonymous poster hash: 5626c...57f He he. Det er det som er så rart hos oss. SFO sier at de får ikke bruke jogge sko på grunn av skader for de ungene som har glemt sko, men i skoletiden skal alle ha joggesko med lys såle. Så her må man holde tunga rett i munnen for å følge med på alle reglene for de forskjellige plassene Husker jeg syns det var fryktelig mye å huske på da vi startet opp. Nr.2 begynner nå og da er vi heldigvis inne i alt Anonymous poster hash: d1cc8...9b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå