Gå til innhold

Kos og frustrasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en baby på tre mnd. De første ukene sov jeg omtrent ikke, ville holde jenta mi tett inntil meg hele tiden, hun er prematur og har vært veldig skjør. Etterhvert skjønte jeg jo at jeg og har behov for søvn. Begynte da å legge henne i egen seng, det gikk strålende en ukes tid så bråstoppa det. Hun nekter å sove i sengen sin. Hun nekter å sove i vogn og vugge også. Hun vil heller ikke sove i min seng uten at hun ligger oppå brystet mitt. Da ligger hun på magen med øret mot hjertet mitt. Synes det er kjempe koselig, men jeg får jo aldri sove. Nå som det er så varmt blir vi også fryktelig varme når vi ligger sånn. Når hun skal sove på dagen ligger hun også sånn mens jeg sitter i stolen. Det gjør vi akkurat i dette øyeblikk også. Jeg får jo ikke gjort noen ting :( som sagt er det jo deilig og koselig, men kunne tenkt meg og vaska litt klær, tatt meg en dusj, støvsuga litt osv. Hun vil ikke sove slik med andre. Hvordan kan jeg få avvent henne dette skånsomt og enkelt? Noen med tips og triks?

Anonymous poster hash: 00c14...d5e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min lille var helt lik, jeg var utslitt og sliten. Men når de er så små trenger de den nærheten. Vil anbefale deg bæretøy, sjal, ergobaby eller noe i den duren - da kan lille sove på deg mens du har hendene fri og kan bevege deg rundt. Dusj er litt vanskeligere, men husarbeid, matlaging og hobbyer får du til :)

Anonymous poster hash: 5aec1...351
Skrevet

Amme henne i søvn? Gikk strålende med min første.

Anonymous poster hash: ea210...097

Skrevet

Min lille var helt lik, jeg var utslitt og sliten. Men når de er så små trenger de den nærheten. Vil anbefale deg bæretøy, sjal, ergobaby eller noe i den duren - da kan lille sove på deg mens du har hendene fri og kan bevege deg rundt. Dusj er litt vanskeligere, men husarbeid, matlaging og hobbyer får du til :)Anonymous poster hash: 5aec1...351

Aaaah! Du er en engel. Jeg har en sånn sak, men slang den vekk siden hun var så liten, trur hun måtte være minimum 50cm eller noe sånt. Nå har hun jo selvsagt vokst masse. På tide å tørkestøv og undersøke.

Skrevet

Min lille var helt lik, jeg var utslitt og sliten. Men når de er så små trenger de den nærheten. Vil anbefale deg bæretøy, sjal, ergobaby eller noe i den duren - da kan lille sove på deg mens du har hendene fri og kan bevege deg rundt. Dusj er litt vanskeligere, men husarbeid, matlaging og hobbyer får du til :)Anonymous poster hash: 5aec1...351

Aaaah! Du er en engel. Jeg har en sånn sak, men slang den vekk siden hun var så liten, trur hun måtte være minimum 50cm eller noe sånt. Nå har hun jo selvsagt vokst masse. På tide å tørkestøv og undersøke.

Var på denne måten jeg også fikk gjort ting:) bæresele/sjal er undervurdert for kosesyke babyer;)

Anonymous poster hash: 0939d...f9d

Skrevet

Skjønner du er sliten, men åååå, så hyggelig å ligge sånn. Min ville ikke ligge på brystet og jeg ville så gjerne :-) skjønner det er slitsomt, men fy så hyggelig :-)

Anonymous poster hash: 1ae11...907

Skrevet

Skjønner du er sliten, men åååå, så hyggelig å ligge sånn. Min ville ikke ligge på brystet og jeg ville så gjerne :-) skjønner det er slitsomt, men fy så hyggelig :-)Anonymous poster hash: 1ae11...907

Det er sånn jeg opplever det og. Er jo kjempe koselig og deilig, så jeg får jo litt dårlig samvittighet av å ha sånne egotanker når hun føler det er så trygt og godt. Men blei lettere til sinns nå, bare det å vite at det går over på et tidspunkt hjalp :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...