Gå til innhold

Hva tenker dere om dette..


Anbefalte innlegg

Skrevet

En mor som sender bort barnet sitt i over en måned i strekk? To uker til en person ("gyldig grunn") og så et par uker til en annen person (ikke familie)...

 

Ligger ikke noen spesielle årsaker bak som f.eks sykdom, jobb osv..

 

Er det ikke rimelig spesielt å ikke ha barnet sitt på så lang tid?

Vet barnet er mye borte til vanlig også, men dette tok kaka for min del..



Anonymous poster hash: ae9a7...1fd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke tenkt til å tenke noe om dette, da jeg ikke kjenner historien. Kan være mange grunner til dette, som gjør det hele mer forståelig.

 

Regner med at heller ikke du kjenner hele historien siden det ikke er ditt barn... ? Derfor skal du f.eks ikke utelukke sykdom...

 

Anonymous poster hash: 7aee4...96f

Skrevet

Har ikke tenkt til å tenke noe om dette, da jeg ikke kjenner historien. Kan være mange grunner til dette, som gjør det hele mer forståelig.

 

Regner med at heller ikke du kjenner hele historien siden det ikke er ditt barn... ? Derfor skal du f.eks ikke utelukke sykdom...

 

Anonymous poster hash: 7aee4...96f

Jeg vet nok til å vite at det ikke er noen god grunn til at hun sender bort barnet, jo. Vil ikke legge ut for mange detaljer her..

 

Anonymous poster hash: ae9a7...1fd

Skrevet

Er hun fra et av Agder-fylkene? Hvis det er hun samme jeg tenker på. Stakkars unge.



Anonymous poster hash: 771fd...25c
Skrevet

Vet om et lignende tilfelle, gjelder en 2-åring. Blir trist, men det er jo ikke noe man kan legge seg borti.



Anonymous poster hash: 02983...f09
Skrevet

Kommer litt an på alderen til barnet.. Er barnet 1-5år hadde jeg sikkert syntes at det var litt rart, men igjen så har nok alt e forklaring.. Kan hende mammaen må jobbe i ferien.. Er hun alene, er det kanskje fint med avlastning.. Man må heller ikke tenke noe spes om alt som skjer og andre sine valg. Hun har nok en god grunn..

 

Er ungen 10+, så er vel dette nesten vanlig? Husker jeg var med venninne på ferie i en uke, så en uke på leir, og så 2 uker hos mormor.. Og dette var veldig vanlig blant klassen..



Anonymous poster hash: 01cbb...5f6
Skrevet

 

 

Har ikke tenkt til å tenke noe om dette, da jeg ikke kjenner historien. Kan være mange grunner til dette, som gjør det hele mer forståelig.

 

Regner med at heller ikke du kjenner hele historien siden det ikke er ditt barn... ? Derfor skal du f.eks ikke utelukke sykdom...

 

Anonymous poster hash: 7aee4...96f

Jeg vet nok til å vite at det ikke er noen god grunn til at hun sender bort barnet, jo. Vil ikke legge ut for mange detaljer her..

 

Anonymous poster hash: ae9a7...1fd

Selvom det et søstern din er det ikke sikkert at du vet om Evt psykiske problemer som gjør at hun har bedt om hjelp eller annet. Med mindre det er deg selv så vet du ikke alt. Derfor er det uansett vanskelig for meg (andre) å mene noe om dette.

 

Sagt på en annen måte - jeg kunne ikke gjort dette, og dersom min søster gjorde det ville jeg også lurt, men dette er kanskje den beste løsningen for dette barnet.

 

Anonymous poster hash: 7aee4...96f

Skrevet

Er ikke noen fra noen av Agder fylkene, til deg lenger oppe her.

 

Barnet er i barnehage alder, men ikke så liten som 1-2 år.

 

Jeg vil som sagt ikke komme med for mange detaljer er, men VET at det ikke er noe sykdom, psykisk eller jobb, som sagt..

 

Barnet er mye borte ellers også og mor bruker mye av tiden på nye kjærester, farter mye rundt, festing osv.

 

Jeg vet det ikke er så mye man får gjort med det, men synes det bare er veldig spesielt og synes så synd i barnet det gjelder :( Kan vel umulig være vanlig å sende bort barnet sitt så lenge heller..



Anonymous poster hash: ae9a7...1fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...