Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #1 Skrevet 28. juli 2014 Eller legge til pikenavnet etter brudd, er det overtramp mot far? Altid vært viktig å ha felles familienavn ig vil ikke ha exen sitt navn og han valgte å ikke være en del av familien vår. Føles feil å ha hans navn. Noen tanker Anonymous poster hash: 8b0f8...f0c
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #2 Skrevet 28. juli 2014 Du må sikkert ha underskrift av barnefaren om du skal endre navnet.. Har aldri gjort det på mine barn, så er litt usikker. Anonymous poster hash: f850b...0af
Iiiiik Skrevet 28. juli 2014 #3 Skrevet 28. juli 2014 Han må uansett samtykke til det dersom dere har felles foreldreansvar.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #4 Skrevet 28. juli 2014 Har fult foreldreansvar så tror ikke jeg trenger det, å han sier at jeg gjør som jeg vil selv. Virker ikke som han bryr seg, men jeg analyser sikkert for mye. Anonymous poster hash: 8b0f8...f0c
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #5 Skrevet 28. juli 2014 Hvis han sier du kan gjøre som du vil er det da bare å gjøre det.Hvis det hadde vært viktig for ham hadde han nok ikke gitt deg frie tøyler. Personlig tror jeg jeg ville latt barnet beholde navnet til faren, og lagt til mitt pikenavn til i tillegg. Selv om jeg ikke lenger er i familie med barnefar etter et brudd, vil jo barnet fortsatt være det,og jeg tenker at det kan være godt for barnet sin del å dele navn med begge foreldrene. Men hvor gammelt er barnet/barna? Hvis barnet er gammelt nok til å ha et forhold til etternavnet ville jeg bare skiftet dersom barnet selv også ville det. Anonymous poster hash: 6f70a...e27
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #6 Skrevet 28. juli 2014 Planen var å legge til mitt, og hans ble som mellomnavn. Selv om det blir som hansen Jensen. Eldste vet navnet men tror han ikke har et forhold til navnet. Jeg nevnte at siden pappa og jeg ikke var kjærester og bodde sammen mer ville jeg ha mutt gamle navn, det ville han å for det var det samme som bestefar og bestemor. Anonymous poster hash: 8b0f8...f0c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå