Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #1 Skrevet 28. juli 2014 Hva syns du er best? Bruke en ettermiddag etter jobb eller noen timer lørdag eller søndag til barnebursdsg? Anonymous poster hash: 2f756...260
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #2 Skrevet 28. juli 2014 Jeg synes helg er best, da har vi bedre tid. Anonymous poster hash: c0aff...232
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #3 Skrevet 28. juli 2014 Har til nå kun hatt barnebursdag på en lørdag, har da tid til mer, samt større sjans for at flærne kan komme. Har vært i barnebursdag etter jobb også. Det går fint det, men merker på hn at hn er trøttere og mer sliten, rett fra brnehagen en kjapp vask og skifte av klær og rett ut dørene igjen, for så hjem og oftes er det såpass sent at det blir rett i seng, og ingen tid å slappe av på og hente inn inntrykk for de små. (hn min er da 2,5år nå, så blir nok bedre med uke dag når hn er eldre) Anonymous poster hash: 084ec...df7
geitemarken Skrevet 28. juli 2014 #4 Skrevet 28. juli 2014 Hverdag både for den som holder bursdag og den som kommer i bursdag. Da låses ikke helgene og vi kan kose oss på hytta. Hverdag for å ikke hype bursdagene for mye (blir ikke så mye ekstra på en hverdag litt kaker og leker).
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #5 Skrevet 28. juli 2014 jeg liker best helg. Når de er helt små, så er det ofte for mye med bursdag etter en dag i barnehagen og etterhvert som de blir større og egentlig orker, er det mange som har aktiviteter som fotball, svømming, turn osv på ettermiddagene, så de må velge mellom å droppe bursdagen eller det andre de skal. En gang i mellom er det greit å droppe det, men hvis man går på f.eks et svømmekurs som varer i 10 uker, er det kjedelig hvis det havner 2-3 bursdager på den ukedagen (det opplevde vi i vår). Anonymous poster hash: ace15...75c
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #7 Skrevet 28. juli 2014 Helst ikke helgen hverdagen er hektisk nok som den er med fritidsaktiviteter. Anonymous poster hash: 43e37...637
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #8 Skrevet 28. juli 2014 Helst ikke helgen hverdagen er hektisk nok som den er med fritidsaktiviteter. Anonymous poster hash: 43e37...637 Helst i helgen skulle det stå. Tlf min endrer alltid ordet i til ikke. Veldig irriterende. Anonymous poster hash: 43e37...637
BellaSuz Skrevet 28. juli 2014 #9 Skrevet 28. juli 2014 Selv foretrekker jeg helst helg pga bedre tid, men da er det dessverre færre som kan komme siden mange har planer og reiser bort. Det er jo trist for bursdagsbarnet:-( Sist prøvde vi en ettermiddag der vi leide barnehagen, på en helt vanlig mandag. Samtlige som var inviterte kunne komme, til stor stas! Folk holder seg jo som oftes hjemme på hverdagene.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #10 Skrevet 29. juli 2014 Helst hverdag. Vi er stort sett på tur i helgene og kjedelig å måtte være hjemme en hel helg kun pga. en bursdag som varer noen timer Anonymous poster hash: 78bb3...3a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå