Gå til innhold

Oppgitt over meg selv.. Gjelder katt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: 87402...ab6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaha..

Anonymous poster hash: 3ae49...6cc

Skrevet

Hva da med katten?

Anonymous poster hash: 20c6f...f19
Skrevet

Har alltid elsket katter og har hatt noe katter før. Aldri hatt problemer med å ta på og kose med katter.

Ønsket meg en pus lenge nå og fikk tak i en guttepus for noen måneder siden. Men alt jeg klarer å tenke og føle om den stakkars pusen er "æsj". Jeg vet virkelig ikke hvorfor, men jeg får meg ikke til å like den katten. Føler at han er ekkel og skitten og full av bakterier og at det er bare styr med den. Har aldri følt sånn for en pus før, har alltid vært en dyreelsker. Er helt fortvilet her og aner ikke hva jeg skal gjøre! Noen innspill og råd? Ser dessverre ut til at ene barnet har blitt smittet av min misnøye til stakkars pus :-(

Anonymous poster hash: 87402...ab6

Skrevet

Jommen bra det er katten og ikke en av ungene du tenker sån om.

Anonymous poster hash: c798f...5bf

Skrevet

Jeg vet hva du mener. Vi hadde en pus hos da jeg var liten som jeg likte kjempegodt. Fikk en pus sammen med mannen som vi begge to likte kjempegodt og fikk veldig nært bånd til. Vi fikk to kattunger på henne som vi beholdt. Men den ene av disse klarer bare ingen av oss å like. Hun er fem år nå og eneste av kattene som vi har igjen. Den er rett og slett bare plagsom. Jeg prøver jo å tenke at de tingene den gjør har en hensikt, som at hun klorer på døra fordi da hører vi at hun skal inn eller ut,at hun mjauer for å oppnå noe.. men hun er rett og slett bare plagsom. jeg var jos dyrlegen med henne for en annen grunn å han sa også at han ikke fikk samme kontakt med denne katten som med andre katter, at den kanskje hadde en slags hjerneskade. Det er ikke det at den ikke koser eller vil ha kontakt, men føler bare ikke at det blir så nære alikevel. Jeg sier ikke noe stygt om katta foran barna og er jo snill med den, men barna har nok enten arvet mitt syhn på den eller de er i hverfall null interessert i den.

Anonymous poster hash: b7de4...181
Skrevet

Da ville jeg omplassert pus så han kom til et hjem hvor han er elsket og kan koses med 😊

Så var ikke pus noe for deg. Greit nok det. Men da må du gjøre det som er best for pus 😻

Skrevet

Jeg hadde avlivet den, det er nok katter der ute som trenger hjem. Ikke kast enda en ut på markedet:)

Skrevet

Jeg hadde avlivet den, det er nok katter der ute som trenger hjem. Ikke kast enda en ut på markedet:)

Katter er da ikke "bruk og kast". Nå er den en gang i live og bør få muligheter til å få et fint liv med noen som er glad i den ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...