Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #1 Skrevet 28. juli 2014 Noen som vet hvor lang tid det tar før man før etterbetaling av ung ufør? Visst man har krav på det selvfølgelig. Anonymous poster hash: 6bc8a...15a
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #2 Skrevet 28. juli 2014 Tror det tok en ukes tid etter jeg fikk vedtaket. Anonymous poster hash: 7c69a...984
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #3 Skrevet 28. juli 2014 Så fort. Har ventet i 4mnd nå. Hvor mye fikk du? Anonymous poster hash: 6bc8a...15a
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #4 Skrevet 28. juli 2014 Da ville jeg tatt kontakt og hørt hva som skjer. Fikk etterbetalt ca 20.000. Det var for mellom 6 og 12 mnd et sted, husker ikke helt. Anonymous poster hash: 7c69a...984
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #5 Skrevet 28. juli 2014 6-12 mnd uten ung ufør tillegg på aap? Skal gjøre det. Anonymous poster hash: 6bc8a...15a
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #6 Skrevet 28. juli 2014 6-12 mnd uten ung ufør tillegg på aap? Skal gjøre det. Anonymous poster hash: 6bc8a...15a Ja jeg hadde hatt aap i noen mnd før jeg søkte om ung ufør tillegg. Anonymous poster hash: 7c69a...984
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #7 Skrevet 28. juli 2014 Kupper tråden litt med et annet spørsmål. Hvor lenge etter søknad fikk dere svar fra NAV? Jeg søkte nå rett før sommeren, eller, legen søkte, da. Og fikk alle her etterbetalt fra oppstart på AAP? Anonymous poster hash: 7d533...e7c
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #8 Skrevet 28. juli 2014 Det spør når dem etter datoen for når du har blitt syk. Om du får ung ufør så har du krav på ung ufør tillegg. OM du ikke har fått det når du gikk på aap så får du etterbetalt for det, men om du får bare uføre så får du ikke noe etterbetalt. Det tok 3mnd for meg og få svar, men trur det tar lengre tid nå. Anonymous poster hash: 6bc8a...15a
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #9 Skrevet 28. juli 2014 Det spør når dem etter datoen for når du har blitt syk. Om du får ung ufør så har du krav på ung ufør tillegg. OM du ikke har fått det når du gikk på aap så får du etterbetalt for det, men om du får bare uføre så får du ikke noe etterbetalt. Det tok 3mnd for meg og få svar, men trur det tar lengre tid nå. Anonymous poster hash: 6bc8a...15a Var den til meg (#7) ? Jeg er ikke fylt 26 enda, så jeg er hvert fall innenfor mtp. alderen Har bare søkt om ung ufør-tillegg, frem til jeg forhåpentligvis kan jobbe igjen. Hadde vært supert å få litt etterbetaling, siden jeg har levd med minstesats på AAP i fire år nå. Håper jeg slipper å vente så veldig mye lengre enn tre måneder før jeg får svar Anonymous poster hash: 7d533...e7c
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #10 Skrevet 28. juli 2014 Det spør når dem etter datoen for når du har blitt syk. Om du får ung ufør så har du krav på ung ufør tillegg. OM du ikke har fått det når du gikk på aap så får du etterbetalt for det, men om du får bare uføre så får du ikke noe etterbetalt. Det tok 3mnd for meg og få svar, men trur det tar lengre tid nå. Anonymous poster hash: 6bc8a...15a Var den til meg (#7) ? Jeg er ikke fylt 26 enda, så jeg er hvert fall innenfor mtp. alderen Har bare søkt om ung ufør-tillegg, frem til jeg forhåpentligvis kan jobbe igjen. Hadde vært supert å få litt etterbetaling, siden jeg har levd med minstesats på AAP i fire år nå. Håper jeg slipper å vente så veldig mye lengre enn tre måneder før jeg får svar Anonymous poster hash: 7d533...e7c Mener jeg leste at man kunne få etterbetalt tillegget for inntil 3 år. Anonymous poster hash: 7c69a...984
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #11 Skrevet 29. juli 2014 Noen andre som har fått etterbetaling ? Hvor lang tid tok det og hvor mye fikk du? Anonymous poster hash: 6bc8a...15a
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #12 Skrevet 29. juli 2014 Det spør når dem etter datoen for når du har blitt syk. Om du får ung ufør så har du krav på ung ufør tillegg. OM du ikke har fått det når du gikk på aap så får du etterbetalt for det, men om du får bare uføre så får du ikke noe etterbetalt. Det tok 3mnd for meg og få svar, men trur det tar lengre tid nå. Anonymous poster hash: 6bc8a...15a Var den til meg (#7) ? Jeg er ikke fylt 26 enda, så jeg er hvert fall innenfor mtp. alderen Har bare søkt om ung ufør-tillegg, frem til jeg forhåpentligvis kan jobbe igjen. Hadde vært supert å få litt etterbetaling, siden jeg har levd med minstesats på AAP i fire år nå. Håper jeg slipper å vente så veldig mye lengre enn tre måneder før jeg får svar Anonymous poster hash: 7d533...e7c Det skal mer til en kun alder for å få UU. Anonymous poster hash: 6f09f...4b3
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #13 Skrevet 29. juli 2014 Det er sant. Anonymous poster hash: 6bc8a...15a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå