Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #1 Skrevet 28. juli 2014 man ikke eier motivasjon??? Har hengt opp bilde av drømmekroppen men det motiverer ikke. Jeg er slank, men må stramme opp. Orker ikke, vil ikke, gidder ikke... Er det håp? Anonymous poster hash: 9b229...d1a
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #2 Skrevet 28. juli 2014 La være. Hvis du virkelig vil i form/ned i vekt overstyrer du viljen og gjør det likevel. Klarer du ikke overstyre det som sier vil ikke/orker ikke er du ikke motivert nok. Hva skjer om du tar på deg joggeskoa og går ut akkurat nå? Anonymous poster hash: 18897...f55
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #3 Skrevet 28. juli 2014 Glem drømmekroppen. Sett deg heller et mål om å gjøre noe du har lyst til. Løpe maraton, dykke, gå Norge på langs, slå mannen i rolig eller hva det kan være. Det er morsommere mål å jobbe mot enn "drømmekroppen". Anonymous poster hash: 09251...190
frk Nilsen Skrevet 28. juli 2014 #4 Skrevet 28. juli 2014 Berre å gjer det - som Yngvar fra NRK-Puls sier det Dørstokkmila er som regel den tyngste på veien, hvis du først kommer deg ut er det faktisk ikke så værst Kom meg på trening i kveld, selv om jeg var kjempetrøtt og sliten etter første arbeidsdag etter ferien Nå sitter jeg go`sliten i sofaen med en farris, ganske deilig egentlig! Det jeg ofte gjør er at jeg skifter til treningstøy når jeg kommer hjem fra jobb, drar som regel ut 1-2t etter middag, da vet mann og barn at jeg skal trene, og veien til å skifte til vanlige klær uten å ha trent er ganske lang.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #5 Skrevet 28. juli 2014 Man er mer sliten og daff og trøtt FØR man trener,så tving deg selv igang! Trening er deilig deilig deilig!! Tenk på tiden du bruker på trening som en gave til deg selv! Din egen ufortyrrede masefrie tid uten krav og forventninger! Som kun er din og som du gjør krav på! Slå av telefon og vær utilgjengelig! Hør på musikk og bli så sliten og svett som du selv velger! For hver gang du trener blir formen bedre! Og du blir lykkeligere av det! Anonymous poster hash: 084d2...5c7
frk Nilsen Skrevet 28. juli 2014 #6 Skrevet 28. juli 2014 Hvis jeg er irritert på mann og barn så hjelper det med en joggetur, får ut gruff med tankeflyt, tøff musikk og svette
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #7 Skrevet 28. juli 2014 Jeg har aldri trent. Som i aldri. (Ok, et par mnd var jeg flink å trente på studio), men nå er jeg snart 30 og innser at jeg må. Jeg er feit (har gått ned 25 kg og skal ned 20 til) og har skjønt såpass at jeg må trene, og gjøre det til en del av hverdagen. Ikke bare for å oppnå noe. Da slutter man bare når målet er nådd. Jeg skal springe i et løp neste år, så jeg begynte å jogge for to uker siden. Jeg må,for vekt og helse sin skyld, men man kommer langt med å legge om innstillinga Anonymous poster hash: 736e3...7a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå