Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #1 Skrevet 28. juli 2014 jeg lager mat til 5 barn og mann, vasker hus og klær og holder orden på alt. Alltid ryddig, alltid middag på bordet kl 16 osv.. Jeg jobber som sykepleier og passer på og ordner opp til alvorlig syke og døende pasienter og deres familie.. Og jeg ELSKER begge deler, både å være husmor og sykepleier.. Men akkurat nå drømmer jeg sårt om å få noe servert...Jeg drømmer om at mannen min lager en deilig middag til meg..Jeg fantaserer om å sitte med beina høyt og få noe god mat...noe som noen andre enn meg selv, har laget i stand for meg!! Herrregud, jeg vet jeg er patetisk...Men det hadde vært så utrolig koselig... Og nei, det nytter ikke å si det til mannen min...for det jeg fantaserer om,-er at han gjør det helt av seg selv, bare en eneste gang....:/ Neei, er vel bare å reise seg og smøre brødskiva si sjølv, vel... Dere som har menn som lager mat, dere vet ikke hvor heldige dere er!!!!! Anonymous poster hash: de923...531
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 28. juli 2014 #2 Skrevet 28. juli 2014 Nei, det er ikke patetisk å drømme om noe slikt! Det burde vært en selvfølge at det var din tur til å slappe skikkelig av noen ganger også! Hadde jeg vært deg hadde jeg glatt tatt meg en langhelg helt aleine, eller med ei venninne, på hotell eller noe, hvor jeg visste at maten ble laget av andre, hvor jeg slapp å vaske/rydde, hvor jeg visste at jeg kunne få slappet helt av! Jeg hadde krepert for lenge siden om jeg skulle holdt på i ditt tempo!
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #3 Skrevet 28. juli 2014 En ting er mannen, men med 5 barn må vell de eldste være gamle nok til å lage noe godt til deg innimellom. Gi dem masse ros og vis taknemlighet når de steker en omelett til deg ol, selv om den er litt brent og stekepanna må skrubbes etterpå. Da får du nok oppleve det oftere. Anonymous poster hash: 44c30...7e6
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #4 Skrevet 28. juli 2014 Gråter en skvett nå, bare av å få slike koselige svar:)Tusen takk(er visst underskudd på opmerksomhet om dagen) Jeg skulle gjerne bedt barna om å lage mat til meg, men de er så små, eldste er nettopp fylt 6 og de andre er 2,3,4 og 5. Hun eldste klarer å smøre brødskiver, da..:)Og de andre har disket opp med litt av hvert de også, hi hi... Men jeg skal lære de skikkelig opp på kjøkkenet, så jeg er sikra å få servert deilig mat om noen år:) HI Anonymous poster hash: de923...531
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #5 Skrevet 28. juli 2014 Når mannen aldri trenger å lage middag, så er det ikke så rart at han ikke gjør det på eget initiativ.. Jeg ville blitt enig om en dag i uken som var hans middagsdag, slik at han får prøve seg litt.. Skjønner godt at du drømmer om det forresten. Og med den ungeflokken, fatter jeg ikke at du overlever å gjøre alt... Anonymous poster hash: 03034...8fd
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #6 Skrevet 28. juli 2014 Jøss, du gjør virkelig mye. Ser jeg er heldig som har en mann som liker å lage mat, rydder og vasker hus uten at jeg trenger å gi beskjed eller spørre. Det er kanskje på tide å sette foten ned, mannen din må begynne å gjøre noe hjemme. Etterhvert vil han venne seg til og gjør det automatisk. Du fortjener å få noe tilbake. Ta deg en langhelg med venninner og kos deg masse. Anonymous poster hash: b3604...795
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå