Gå til innhold

Vurderer keisersnitt....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skreiv tidligere angående åreknuter/hevelser i underlivet som gjør så vondt at det er så vidt jeg klarer å tisse noen ganger...

Jeg har egentlig alltid vært litt bekymret for keisersnitt for barnet sin del, men nå vurderer jeg det....

Hvordan i alle dager skal jeg klare å presse ut en unge når jeg ikke klarer å presse ut urin...er redd jeg skal revne helt bak!:-( Eller blø mye pga presset i underlivet...:S

Ikke kan jeg få epidural heller pga jeg fikk det sist og ble _lammet_i en del av ryggen i lang tid etterpå....

hva ville dere gjort??

Anonymous poster hash: ec488...d2f
Videoannonse
Annonse
Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet (endret)

Jeg skreiv tidligere angående åreknuter/hevelser i underlivet som gjør så vondt at det er så vidt jeg klarer å tisse noen ganger...

Jeg har egentlig alltid vært litt bekymret for keisersnitt for barnet sin del, men nå vurderer jeg det....

Hvordan i alle dager skal jeg klare å presse ut en unge når jeg ikke klarer å presse ut urin...er redd jeg skal revne helt bak!:-( Eller blø mye pga presset i underlivet...:S

Ikke kan jeg få epidural heller pga jeg fikk det sist og ble _lammet_i en del av ryggen i lang tid etterpå....

hva ville dere gjort??

Hei. Jeg har hatt det, og har det som deg nå. Vet du det gikk helt fint under fødselen. Lite blod og revna ikke :)

Du kan nok dessverre ikke bestemme selv om du vil ha ks eller ikke :/ du kan snakke med jm om det, kanskje hun klarer å roe deg litt ned? Jeg har hatt både en fødsel og et ks bak meg, er som nevnt gravid igjen..og jeg ville heller ha født enn ks igjen for å si det sånn.

Endret av Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

Snakk med jordmor/lege så fort du kan.

Det er ikke alle sykehus som gir de fødende like stor medbestemmelse m.h.t. KS. Haukeland er STRENGE, har jeg hørt. Ullevål og Ahus er "snillere".

Jeg har selv hatt KS på Ullevål og er strålende fornøyd med det.

Lykke til og klem fra meg :)

Skrevet

godt å høre at det gikk bra:-) jeg har aldri gruet meg for fødsel, men nå kom angsten gitt:-S

samtidig tenker jeg at det beste for barnet er jo vaginal fødsel så da får det bare stå sin prøve egentlig....:-S skal til jordmor om noen dager, får snakke litt med henne om det da:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...