Gå til innhold

Et stort og et lite øye.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datter til en venninne har dette. Jeg har ikke turt å spørre om noe er galt.

Spør her, er dette "normalt" eller er dette en lidelse/sykdom som må opereres?

Siden hun ikke har sagt noe regner jeg med hun bare er slik.

Anonymous poster hash: 23495...9cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dei færraste er heilt symmetriske, eg har ein viss skilnad i storleik på augene og det samme har ungane. Men stor skilnad er meir uvanlig. Det greiaste når ein lurer er å spørre.

Skrevet

Er det en baby? I så fall kan det være skjevheter i nakken og favorittside som kan være årsaken. Ellers sier jeg som over at det er ganske vanlig å ikke være helt symmetrisk.

Uansett ser jeg vel ikke helt grunnen til at mammaen skal fortelle folk noe de kan se selv? :P

Anonymous poster hash: 9e756...687

Skrevet

Er redd for å støte henne ved å spørre. Barnet er fire måneder.

Skrevet

Helt normalt :) Kan komme av at babyen har ligget mest på en side under svangerskapet, eller/og har en favorittside nå. Man ser det ofte sammen med litt skjevt hode.

Det retter som regel til å bli ubetydelig etter hvert. Man ser det lettere hos babyer også tror jeg. De har så store øyne ifht hodet. 

Anonymous poster hash: d3809...ef4
Skrevet

Dei færraste er heilt symmetriske, eg har ein viss skilnad i storleik på augene og det samme har ungane. Men stor skilnad er meir uvanlig. Det greiaste når ein lurer er å spørre.

Nå klarer jeg ikke holde meg lenger stjernemor - babyen på bilde ditt er så søt :) har tenkt på å si det til deg leeenge, men har aldri passa seg. En personlig melding ble litt for personlig igjen, synes jeg.

Beklager avsporingen,

Anonymous poster hash: 7eba9...821

Skrevet

Kjenner også ei som er sånn, men hun er 9 mnd. Det er noe veldig rart med ansiktet, og det ene øyet er større enn det andre. De har aldri nevnt det, og jeg har liksom ikke lyst til å ta det opp hvis det er litt sårt hos de eller noe. Uansett er det ei nydelig og sjarmerende jente da!

Anonymous poster hash: f8c62...34d
Skrevet

Nå klarer jeg ikke holde meg lenger stjernemor - babyen på bilde ditt er så søt :) har tenkt på å si det til deg leeenge, men har aldri passa seg. En personlig melding ble litt for personlig igjen, synes jeg.

Beklager avsporingen,

Anonymous poster hash: 7eba9...821

Takk :) Ho er ikkje lik seg på det bildet, hadde eg vist det til mannen hadde han lurt på kven det var. Men eg synes det var eit stilig bilde, og passe anonymt.
Skrevet

Kjenner også ei som er sånn, men hun er 9 mnd. Det er noe veldig rart med ansiktet, og det ene øyet er større enn det andre. De har aldri nevnt det, og jeg har liksom ikke lyst til å ta det opp hvis det er litt sårt hos de eller noe. Uansett er det ei nydelig og sjarmerende jente da!

Anonymous poster hash: f8c62...34d

Ja her også. Det er ikke noe galt med barnet. Aldeles nydelig og skjønn. Jeg har bare lagt merke til disse øynene og har lurt litt.

Vil liksom ikke spørre fordi jeg redd det enten ER noe galt eller at mor selv kanskje "føler litt på" selv at hun er slik.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...