Gå til innhold

Burde ikke denne moren blitt meldt til bv??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lot datteren på 1,5 år sitte alene i bilen i 45 min, mens det var nærmere 30 grader ute. Burde ikke politiet gjort mer? Blir helt sjokkert, jenten kunne ha død!

http://www.abcnyheter.no/nyheter/2014/07/28/ettaring-satt-45-minutter-i-glovarm-bil-hun-sa-nydusjet-ut

"Majorstuen politistasjon bekrefter til ABC Nyheter at de var på stedet, men at det ikke blir gjort noe mer i etterkant."

Anonymous poster hash: bd71a...224

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjelpe meg!!! Jo, definitivt!!!

Skrevet

Hjelpe meg!!! Jo, definitivt!!!

Skrevet

Absolutt. Synes det er rart politiet ikke gikk videre med saken

Anonymous poster hash: 8a418...063

Skrevet

Så absolutt! Hadde meldt selv om jeg hadde vert der!

Anonymous poster hash: eface...275

Skrevet

Hun burde vært meldt jo, spesielt når de skriver at hun så likegyldig ut når hun ble skjelt ut.

Anonymous poster hash: 0278d...c48
Skrevet (endret)

Å forlate et så lite barn i en bil over så lang tid er jo verd en bekymringsmelding i seg selv. Å forlate et hjelpeløst og fastspent barn i en kokvarm bil burde kvalifisere til øyeblikkelig omsorgsovertakelse.

Om ikke politiet gjorde noe burde de som oppdaget barnet melde fra.

Jeg satt og ventet i en bil i solen i fem minutt med dørene åpne og mulighet til å gå ut om jeg ville, og det var forferdelig varmt. Helt vannvittig at noen kan utsette barna sine for noe sånt. Da må man jo spør seg hva ellers de syns er greit å gjøre med barna sine :(

Endret av *Miss Marple*
Skrevet

Jeg hadde knust ruta... Så kunne den dumme mora stå der med skjegget i postkassa for min del. Hadde også ringt inn en bekymringsmelding til bv.

Blir så oppgitt og sint av at enkelte er villige til å nærmest ofre livet til barna sine, for å kunne shoppe. Sykt.. :balltre:  :kjefte:  :kjefte:  :kjefte:

Skrevet

Det setter ting litt i perspektiv ikke sant? Her inne blir man gjerne skjelt ut for å sende barna i barnehagen når man skal shoppe, men de har det nok tusen ganger bedre der enn i bilen.

Anonymous poster hash: 51c33...c59

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...