Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #1 Skrevet 28. juli 2014 Jeg tok abort for et par år siden, jeg hadde ikke lyst men følte jeg måtte pga situasjonen rundt oss da men hovedsaklig fordi mannen ikke ville ha flere barn. Han snakket om å sterilisere seg men det har ikke blitt noe med han. Han bruker ikke kondom og ikke bruker jeg noen form for prevensjon heller. Jeg har sagt jeg kan starte med p-piller men han sier alltid at han ikke vil jeg skal ta hormoner.. Vi har bare sex i "sikre" perioder og hopper av i svingen. Saken er at jeg gjerne vil ha et barn til, så derfor presser jeg ikke akkurat på om sterilisering og p-piller...MEN, selv om han heller ikke gjør det så vil han fortsatt ikke ha flere barn. Jeg går rundt å ønsker meg at "uhellet" skal være ute og jeg blir gravid.. Vet jeg bare kan si at det er en trygg periode når det egentlig ikke er det, men det vil jo være å lure han.. Han vet jeg ikke tar abort om jeg skulle bli gravid, synes han kunne passet litt bedre på også når han ikke vil ha flere.. Vel, måtte bare få det ut. Anonymous poster hash: fb1cb...f01
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #2 Skrevet 28. juli 2014 Vil han leke leken får han tåle steken. Bli gravid, og så går det så bra så!! Anonymous poster hash: 0e690...67f
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #3 Skrevet 28. juli 2014 Vil han leke leken får han tåle steken. Bli gravid, og så går det så bra så!! Anonymous poster hash: 0e690...67f Sånne innstillinger gjør at jeg mister troen på menneskeheten Anonymous poster hash: 046b8...ecf
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #4 Skrevet 28. juli 2014 Vil han leke leken får han tåle steken. Bli gravid, og så går det så bra så!! Anonymous poster hash: 0e690...67f Sånne innstillinger gjør at jeg mister troen på menneskeheten Anonymous poster hash: 046b8...ecf Helt enig! Å lure noen til å bli far kan ikke være så stas :-( Anonymous poster hash: 938a2...41e
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #5 Skrevet 28. juli 2014 Vil han leke leken får han tåle steken. Bli gravid, og så går det så bra så!! Anonymous poster hash: 0e690...67f Sånne innstillinger gjør at jeg mister troen på menneskeheten Anonymous poster hash: 046b8...ecf Helt enig! Å lure noen til å bli far kan ikke være så stas :-( Anonymous poster hash: 938a2...41e Man lurer jo ikke noen når mannen er så dust at han ikke verken bruker prevensjon, vil at hun skal bruke, eller steriliserer seg. Dersom han virkelig ikke ville hatt barn, så hadde han ikke tatt slike sjanser. Blir hun gravid, så er det ikke snakk om lureri i det hele tatt. Å la være å ta p-piller, ta ut spiral uten å si noe el, DET er lureri, å bli gravid når de er enige om å ikke bruke prevensjon og der det fint kan skje, det er ikke lureri. Anonymous poster hash: 1b951...fb5
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #6 Skrevet 28. juli 2014 Synes det er rimelig respektløst å ha sex med partneren og ikke sørge for prevensjon. Regner med han blir sur om du blir gravid? Og synes du er rimelig naiv så lenge du lar han holde på. Anonymous poster hash: 6ff4e...01d
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #7 Skrevet 28. juli 2014 Synes det er rimelig respektløst å ha sex med partneren og ikke sørge for prevensjon. Regner med han blir sur om du blir gravid? Og synes du er rimelig naiv så lenge du lar han holde på. Anonymous poster hash: 6ff4e...01d Jeg vil jo han skal holde på..blir iallfall ikke barn uten at han gjør det.. Om han blir sur..vet ikke, kanskje på seg selv isåfall HI Anonymous poster hash: fb1cb...f01
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå