Gå til innhold

vannfødsel og klær...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig å ha på seg noe? Har født tre barn uten kjemisk smertelindring

og neste gang har jeg lyst til å prøve å føde i vann. Dere som har gjort det, hadde dere på dere noen klær, eller var dere helt nakne? Hva med pappaen, var han med opp i vannet?

 

Anonymous poster hash: 2542f...a05

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan sikkert ha på deg en bikinitopp, men hva er vitsen med å være påkledd? Og hvorfor vil du ha faren oppi der, det kommer tross alt ting ut som er mindre delikate..



Anonymous poster hash: e3c90...e13
Skrevet

Hadde bh uten spiler. Pappaen var med oppi helt til barnet var født.

 

Anonymous poster hash: 3d0d5...5f5

Skrevet

Jeg hadde tenkt å ha på singler, men glemte det i farten 😜

Skrevet

Jeg var naken og det føltes helt naturlig. Pappa'n var ikke oppi karet, men satt på en krakk ved siden av i bar overkropp. Synes ikke jeg trengte han oppi der sammen med meg...

 

Anonymous poster hash: 35087...bea

Skrevet

Hadde bikinioverdel på! Pappan var ikke med oppi vannet, men det er mange som gjør det :)

Skrevet

jeg fødte nr 2 naken i badekar på Riksen :) Pappan ville jeg ikke hatt i karet, ikke hadde han villet heller! Blir litt "skit og møkk". Veldig fornøyd :D



Anonymous poster hash: 1d822...570
Skrevet

Herregud så mye dere fremhever at det kommer mye fælt i vannet under fødselen! Det har det ikke gjort til meg noen av gangene, og jeg er til og med blant de av oss med mye mageplager og som ofte må løpe på toalettet i full hast i det daglige :-p

 

Anonymous poster hash: b5e26...a74

Skrevet

Jeg var naken, og vannet var rent her hele tiden også. Men ingen pappa i vannet, det hadde ikke funket for oss.

 

Anonymous poster hash: fe52f...ec3

Skrevet

Lillebror kom i racerfart, så fikk en halvtime i badekaret før han kom. Hadde ingen klær på, akkurat det var det siste jeg tenkte på. Faren var ikke oppi.

 

Anonymous poster hash: 8e8a4...848

Skrevet

Tror ikke de som nevner at vannet blir skittent tenker mest på avføring..

Men på alt blodet og slikt som er en naturlig del av fødselen.

Det er jo tross alt ikke bare babyen og fostervann som skal ut.

 

Anonymous poster hash: 9116d...a43

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...