Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #1 Skrevet 28. juli 2014 Er det vanlig å ha på seg noe? Har født tre barn uten kjemisk smertelindring og neste gang har jeg lyst til å prøve å føde i vann. Dere som har gjort det, hadde dere på dere noen klær, eller var dere helt nakne? Hva med pappaen, var han med opp i vannet? Anonymous poster hash: 2542f...a05
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #2 Skrevet 28. juli 2014 Du kan sikkert ha på deg en bikinitopp, men hva er vitsen med å være påkledd? Og hvorfor vil du ha faren oppi der, det kommer tross alt ting ut som er mindre delikate.. Anonymous poster hash: e3c90...e13
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #3 Skrevet 28. juli 2014 Hadde bh uten spiler. Pappaen var med oppi helt til barnet var født. Anonymous poster hash: 3d0d5...5f5
oslofrk Skrevet 28. juli 2014 #4 Skrevet 28. juli 2014 Jeg hadde tenkt å ha på singler, men glemte det i farten 😜
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #5 Skrevet 28. juli 2014 Jeg var naken og det føltes helt naturlig. Pappa'n var ikke oppi karet, men satt på en krakk ved siden av i bar overkropp. Synes ikke jeg trengte han oppi der sammen med meg... Anonymous poster hash: 35087...bea
Gulosten™ Skrevet 28. juli 2014 #6 Skrevet 28. juli 2014 Hadde bikinioverdel på! Pappan var ikke med oppi vannet, men det er mange som gjør det
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #7 Skrevet 28. juli 2014 jeg fødte nr 2 naken i badekar på Riksen Pappan ville jeg ikke hatt i karet, ikke hadde han villet heller! Blir litt "skit og møkk". Veldig fornøyd Anonymous poster hash: 1d822...570
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #8 Skrevet 28. juli 2014 Herregud så mye dere fremhever at det kommer mye fælt i vannet under fødselen! Det har det ikke gjort til meg noen av gangene, og jeg er til og med blant de av oss med mye mageplager og som ofte må løpe på toalettet i full hast i det daglige :-p Anonymous poster hash: b5e26...a74
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #9 Skrevet 28. juli 2014 Jeg var naken, og vannet var rent her hele tiden også. Men ingen pappa i vannet, det hadde ikke funket for oss. Anonymous poster hash: fe52f...ec3
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #10 Skrevet 28. juli 2014 Lillebror kom i racerfart, så fikk en halvtime i badekaret før han kom. Hadde ingen klær på, akkurat det var det siste jeg tenkte på. Faren var ikke oppi. Anonymous poster hash: 8e8a4...848
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #11 Skrevet 28. juli 2014 Tror ikke de som nevner at vannet blir skittent tenker mest på avføring.. Men på alt blodet og slikt som er en naturlig del av fødselen. Det er jo tross alt ikke bare babyen og fostervann som skal ut. Anonymous poster hash: 9116d...a43
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå