Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #1 Skrevet 28. juli 2014 Legger han/hun seg uten mat? Min er 18 mnd og får flaske om kvelden om han har spist lite etter barnehagen. Redd han våkner om natta pga han er sulten. Bør jeg bare kutte ut flaska? Tannpuss etterpå såklart. Anonymous poster hash: 4c964...cbe
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #2 Skrevet 28. juli 2014 Min 2-åring legger seg ofte uten kveldsmat fordi han ikke vil ha noe. Han våkner av og til på natta, men jeg har ikke sett noen sammenheng mellom oppvåkninger og hvor mye han har spist. Noen av de lengste nettene har han hatt uten kveldsmat. Anonymous poster hash: 114f9...428
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #3 Skrevet 28. juli 2014 Ok men i dag spiste barnet en fiskepinne (hjemmelaget, for de som måtte reagere) til middag, o ingen ting mer. Spiste sist 13.30 i bhg, 1 brødskive. Fælt å legge uten noe i magen Anonymous poster hash: 4c964...cbe
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #4 Skrevet 28. juli 2014 Kutt flaska. Ungen veit den får flaske og det kan være grunnen til småspising. Min spiser sjeldent kveldsmat og sover natta igjennom. Kutter du flaska så vil ungen spise mer etterhvert. Ungen dør ikke av sult! Anonymous poster hash: 33e03...434
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #5 Skrevet 28. juli 2014 Flaske til en så stor unge? Du mener kopp? Anonymous poster hash: 07588...0e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå