Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #1 Skrevet 28. juli 2014 Jeg har bachelor i økonomi og administrasjon, har en grei kontorjobb som egentlig ikke krever noe utdanning. Jobber 80% og kunne gjerne tenkt meg litt mer å drive med. Jeg har tidligere søkt jobb hos flere meglere som sekretær/kontormedarbeider, men har ikke fått napp. Tenkte litt på å sende åpen søknad til noen meglere å høre om de trenger visningsassistenter. Jeg er ganske oppdatert på boligmarkedet her jeg bor. Bor i en liten kommune med 6000 innbyggere så det er ikke veldig stort marked her. Usikker på om meglere stort sett tar alle visninger selv nå eller om det er vanlig å ha assistenter. Har jeg sjans med å sende en åpen søknad tror dere? Anonymous poster hash: 88d83...3ef
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #2 Skrevet 28. juli 2014 Vanskelig å si. Men jeg vet at med meg selv ville jeg følt det useriøst om ikke megleren selv stod for visningen hvis jeg skulle ha solgt boligen min. Anonymous poster hash: 1b19b...404
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #3 Skrevet 28. juli 2014 Har jobbet hos eiendomsmegler selv, og vil anbefale deg å dra til meglerkontorene å forhøre deg personlig. Meglerkontoret jeg jobbet for brukte visningsassistenter, men de stillte høye krav. Det var også et ganske stor meglerhus, så vet ikke hvordan det funker på mindre kontorer... Men uansett, personlig fremmøte er å foretrekke fremfor en åpen søknad. Anonymous poster hash: d36b5...b1c
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #4 Skrevet 29. juli 2014 Takk for tips! Hi Anonymous poster hash: 88d83...3ef
Anyne Skrevet 29. juli 2014 #5 Skrevet 29. juli 2014 Min søster jobbet som det på sørlandet og det var veldig lærerikt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå