Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #1 Skrevet 28. juli 2014 Jeg hater å jogge og det er ingen senter i nærheten. Er sykling god trening dor hele kroppen eller bør man trene styrke i tillegg? Anonymous poster hash: 0ac6b...3e9
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #2 Skrevet 28. juli 2014 Selvsagt bør du trene styrke i tillegg. Sykling og jogging får opp pulsen, det gir deg ikke muskler. Anonymous poster hash: 942e0...485
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #3 Skrevet 28. juli 2014 Jeg og hater jogging! Elsker fjelltopper og sykling. Trener ikke mye styrke ved siden av pga tid, men sykle til og fra jobb og lengre fjellturer når har ferie el barnevakt😊 Anonymous poster hash: 4a61c...4e4
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #5 Skrevet 28. juli 2014 Sykling gir deg muskler jo!! Så klart gjør det det! Jeg har flotte muskler i bein , rumpe og forhåpentligvis snart mage også, takket være sykling! Anonymous poster hash: 124dc...e3f
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #6 Skrevet 28. juli 2014 Sykling er god trening, men du må sykle lenge for samme effekt som løping f.eks. Dessuten er det kun trening for beina og statisk for resten av kroppen (med mindre du driver med stisykling e.l.) Anonymous poster hash: 84563...d55
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå