Gå til innhold

Ny tlf

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikler litt på iPhone s5 og samsung S5, noen erfaringer? Eller tips

Anonymous poster hash: acee7...87d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har Samsung galaxy s5, er fornøyd med den. Litt stor i størrelse. Iphone er mindre.

Anonymous poster hash: a8e0b...7c3

Skrevet

HTC er svaret.

Anonymous poster hash: 879ef...62c

Skrevet

Hvorfor HTC?

Og må man sette på mobildata for å motta mms, på samsung?

Og hva slags abonnementet anbefaler dere? Er djuce ok? Har di dekning til telenor?

Vil ha mms inni pakka og Telenor tilbyr ikke det.

Skrevet

Jeg elsker min HTC one m!! Jeg har djuice large abonnement og har generelt god dekning, lett å få tak i kundeservice og de får faktisk gjort noe.

Jeg trenger ikke å manuelt skru på mobilnettet for å sende mms og mottar mms. Jeg hadde HTC før også så jeg mistet ingen kontakter, bilder eller meldinger da det enkelt kan overføres mellom telefonene.

Tror ikke det er noen mms i mitt abonnement, men med whatsapp, snapchat mm 5gb i måneden så har jeg ikke det behovet👍

Anonymous poster hash: ee55d...d48

Skrevet

Okay høres bra ut, liker djuce og di er vel datterselskap av Telenor. At kundeservice er hjelpsomme er å et pluss

Skrevet

HTC fordi den ser veldig bra ut og fordi den er fantastisk enkel og god å bruke. Jeg er Telen-kunde, betaler litt pr. mnd. fast, men da har jeg sjelden mer enn 20-30 kroner for annen bruk pr. regning.

Anonymous poster hash: 879ef...62c

Skrevet

Og må man sette på mobildata for å motta mms, på samsung?

Det må man uansett telefon...

Skrevet

Stort sett bruker jeg wifi og mobildata avslått, og jeg kan bare åpne mms og ikke må slå på noe. Vet on noen som altid ber di sende bilder på nytt så di får slått på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...