Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #1 Skrevet 28. juli 2014 Trenger tips. Jeg og mannen er på vei til ett sunnere liv, men vi vet ikke helt hva som er bra. Har bestilt en del bøker på biblioteket, men de er enda ikke ledig eller må sendes fra annet bibliotek. Så har dere noen tips som er sunne, men samtidig barnevennlig? Gjerne noe som lett kan tilpasses til en melkeallergiker Anonymous poster hash: a3efc...e18
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #2 Skrevet 28. juli 2014 Barna kan spise alt, de må bare lære seg å like ting og tang, så akkurat det hadde jeg ikke bekymra meg for. Vi lager akkurat det som passer oss, og så forsyner man seg med det man vil ha. Ingen dauer av å ikke f.eks spise saus til et måltid om de ikke liker sausen. Anonymous poster hash: 39242...16c
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #3 Skrevet 28. juli 2014 Gi et par eksempler på hva dere pleier å spise? En enkel og sunnmiddag er feks fiskefilet, grønnsaker og litt matfløte i form med poteter til? Anonymous poster hash: f5354...2fc
rundown Skrevet 28. juli 2014 #4 Skrevet 28. juli 2014 Trekk torsk,kok potet,gulrot,surr løk Mos poteten med litt smør (mos alt sammen om ungen er liten? ) Digg!
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2014 #5 Skrevet 29. juli 2014 Laks i ildfast form i ovnen. Samt grønnsaker og litt kald rømme på til slutt. Anonymous poster hash: abba0...e87
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå