Gjest Blomst88 Skrevet 28. juli 2014 #1 Skrevet 28. juli 2014 Jeg er arbeidsledig, og på jobbjakt Grunnen til min tilværelse er at jeg ble utbyttet mens jeg var i permisjon. Sjefen ville heller aldri gi meg noen kontrakt på fast arbeid før jeg ble gravid. Og jeg turte ikke krangle av frykt for å miste jobben.. Så her står jeg. Takknemlig over at NAV forsto meg, til tross for at arbeidsgiveren forsøkte å vri seg unna med usannheter. Barnet mitt skal begynne i barnehagen straks, og jeg er utrolig giret etter å få meg en jobb! Eneste haken er at det er vanskelig å få napp.. Sender ut søknader til relevante jobber, og på steder som kanskje ikke er så populære (fabrikkarbeider på fiskemottak osv). Men uansett Jeg velger å være optimistisk og positiv. For en vakker dag skal det bli min tur. Dere kan følge meg her, samt dele deres jobbsøkerhverdag. La oss motivere hverandre, og dele lottofølelsen om vi greier å kapre oss en fast jobb
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #2 Skrevet 28. juli 2014 Vil bare ønske deg lykke til i jobbjakten Jeg jobber med å bli frisk, men når jeg er blitt frisk igjen så må jeg også ut og finne meg jobb. Et tips - jeg har hatt god effekt av å troppe opp selv med åpne søknader. Siste jobben fikk jeg slik, gikk innom et tilfeldig sted relevant til min utdanning, sa jeg skulle flytte til området og trengte jobb. Intervju to uker etterpå og fikk den. De hadde ikke utlyst noe enda, men hadde gått i tanker om å gjøre det "snart". Ellers har jeg stort sett fått jobber via jungeltelegraf, bekjente som har tipset eller hatt kontakter osv. Lykke til Anonymous poster hash: b002c...f15
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #3 Skrevet 28. juli 2014 Har du prøvd vikarbyrå? De hjelper deg å lete :-) Anonymous poster hash: 1b2dd...07f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå