Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #1 Skrevet 28. juli 2014 Hvilken farge skal jeg velge? Har tenkt litt på Sand eller blek sand. Hvilken farge har dere som er frnøyd med fargen i deres stue? Og hvilken farge på listene? Anonymous poster hash: 6e451...076
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #2 Skrevet 28. juli 2014 Hvilken farge skal jeg velge? Har tenkt litt på Sand eller blek sand. Hvilken farge har dere som er frnøyd med fargen i deres stue? Og hvilken farge på listene? Anonymous poster hash: 6e451...076 Det vi har vært mest fonøyd med var hvit. Hvite vegger, lister og tak. Mye lettere med tanke på møbler og pynt. Kan variere som vi vil uten å må tenkte på veggfargen. Ikke ble det så sterilt som vi først fryktet. Kan være lurt å velge en varm hvit farge fremfor en kald. lykke til med hva du nå enn velger Anonymous poster hash: c0ca0...5ba
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #3 Skrevet 28. juli 2014 Vi er veldig fornøyde med Refleksjon Sand er også en fin farge, hadde den på soverommet før. Anonymous poster hash: c0cc7...14b
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #4 Skrevet 28. juli 2014 Jeg har Sand, på vaskerommet. Syns den er for "gul" til at jeg vil ha den på stua. Da ville jeg heller valgt vanilje, den er litt mer beige i. Jeg har Macchiato på stua. Jeg er fornøyd med den. Passer godt til min smak og stil. Anonymous poster hash: 93a1a...ba2
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #5 Skrevet 28. juli 2014 Jeg har sand og er veldig fornøyd. Har eggehvite lister. Anonymous poster hash: 0f668...e92
Gemini77 Skrevet 28. juli 2014 #6 Skrevet 28. juli 2014 Har "wet sand nr 4" og er veldig fornøyd. Ikke noe gul og vi flytter må til nytt hus og skal male alt innvendig med samme farge. Ser hvit ut (altså ikke brun som latte etc) men ikke antydning til gult i den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå