Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #1 Skrevet 28. juli 2014 Jeg er spesialpedagog. Vikariatet mott gikk ut før sommeren. Står nå uten jobb. Kjenner jeg begynner å stresse litt, men tenker liksom at det ordner seg alltid i løpet av august. Anonymous poster hash: a9f9b...0ac
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #2 Skrevet 28. juli 2014 Hvor er du i landet? Er du eventuelt flyttbar? Anonymous poster hash: 3834c...de8
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #3 Skrevet 28. juli 2014 Tønsberg/nøtterøy. Ikke veldig flyttbar da jeg har 3 barn. Anonymous poster hash: a9f9b...0ac
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #4 Skrevet 28. juli 2014 Æsj da. På skolen her er det enormt behov for spesialpedagoger. Vi mangler to fulle stillinger. Anonymous poster hash: 3834c...de8
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #5 Skrevet 28. juli 2014 Hvor er det? Jeg hærer jo at "som spesialpedagog får du jobb". Det var helt dødt før sommeren, men jeg regner med at det skjer ting i løpet av kort tid. Alltid noe som skjer i løpet av sommeren i personale eller elevgrupper. Men stressa er jeg.. Anonymous poster hash: a9f9b...0ac
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #6 Skrevet 28. juli 2014 Har blitt oppringt i august selv to ganger, og har mange lærervenner som har opplevd det samme. Det er dessverre ikke uvanlig for oss som ikke er fast ansatte å ikke få vite nor før ved skolestart. Anonymous poster hash: cdd2f...ed2
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2014 #7 Skrevet 28. juli 2014 Hvilken utdanning har du? Jeg har bachelor i spes.ped og har jobbet som ped.leder i barnehage, det trengs jo stort sett over alt. Ellers har jeg jobbet som miljøterapapeut i bolig. Men skal ta master, lettere å få jobb og bedre betalt Anonymous poster hash: 7613d...c9b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå